--- In protest-ro@yahoogroups.com, "valachus per skorilo"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Bolovane, [...] Cat poti fi de  prost, incredibil! [...] baietzash?
> IQ cat temperatura camerei, nu altceva. [...] Lasule, egoistule!
> P.S. esti sigur ca nu esti beat-muci? Recitindu-ti pululatiile, [...]

Ok, nene valahule, ti-am citit productiile, ti le-am recitit, ce sa
zic, sunt impresionat... Daca asta e tot ce poti, da-i inainte... Nu
vad nici un conflit intre a apara "onoarea" de tara agresoare a
Romaniei si limbajul pe care il folosesti, congruenta e chiar perfecta.
Cat despre idei, aici chiar NU E NICI UN CONFLICT... Hai, ma opresc
aici, simt pe undeva ca ma trece mila la adresa persoanei tale.

Toate cele bune,
Radu Iliescu

Give the gift of life to a sick child.