From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>

> Cu toate acestea municipiul Brasov asigura 85% din
> contributiile bugetare ale judetului Brasov,
> el insusi contribuind cu 10000 de miliarde lei la bugetul
> central.

Ayurea! (asta imi aminteste bancul ala cu Bula: "poti, doamna, sa-mi
desenezi si-un tramvai ca eu..." ;)
Din articol reiese ca BV a PRIMIT tot timpul facilitati si subventii!
In plus, producea marfa proasta! (TOTI soferii urasc cratitele alea
ambulante care incurca circulatia pe sosele si polueaza de mori, denumite
"Roman").

> Si daca nu iti amintesti din ce este format bugetul Romaniei,
> sa reamintesc ca printre altele e vorba de impozite pe venit,
> taxe de proprietate, TVA, etc. etc.

In plus, fiind plin de "zone defavoruzate", dupa ce ca primeau subventii la
greu, mai erau SI scutiti de plata a o gramada de taxe!

> Cei 150 000 de indivizi care nu mai exista in Brasov, prin
> lipsa lor vaduvesc bugetul cu o suma importanta,

VAI de mine!.... moldovenii? ;))

> pradate si jefuite, care prin simplu fapt ca sunt inchise,
> nu mai produc, prin urmare nu mai pot participa la buget.

Adica nu mai SUG bani de la buget!
In plus, macar ne-au scutit de o marfa proasta (= desheuri)!

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM