--- "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Eu m-am simtit EXCELENT in Paris - si
> asta, fara sa fiu homosexuala! ;)

lesbiana vroiai sa spui!
vezi ca e o mare diferenta.
Tocmai vorbeam cu un prieten homosexual de aici
din San Francisco, care-mi povestea cum a
vizitat Grecia si anumite locuri importante
pentru ei homosexualii. La care fara sa
ma gandesc i-am raspuns: "aha, adica te-ai dus
pe insula Lesbos", la care reactia lui a fost
foarte dispretuitoare, cum e intotdeauna cand
e vorba de femei.

> Pot sa spun ca barbatii din Paris au un stil delicios de a "agatza" ;)
> Daca asta e efectul ponderii mari a homosexualilor in Paris, nu pot
> decat sa spun "traiasca homosexualii!"

aici ai bulinat-o rau de tot.

In primul rand sunt surprins ca nu se mai practica agatatul in
Romania. Vrei sa spui ca romanii au devenit corecti politic
si s-au castrat?

In al doilea rand daca crezi ca ai fost agatata de homosexualii
din Paris e clar ca ai trecut de perioada de menopauza.
E serioasa treaba, pe bune.