From: "Benedetto Schiavone" <[EMAIL PROTECTED]>

> impotriva barbatilor exact cum tu aici
> ne faci teoria homosexualismului care ar fi
> influentat "metoda de agatare" a francezilor.

Nu fac! imi e indiferent cati homosexuali sunt in Paris...
Voiam doar sa "subliniez" ca faptul ca Parisul o fi (habar n-am, ca eu n-am
vazut pe nimeni facand sex pe strada) plin de homosexuali, nu-l face un oras
mai putin placut. Eu m-am simtit MINUNAT in Paris, e un oras plin de "joie
de vivre", civilizat, unde nu te plictisesti... samd... :)

> Contrastezi aberant mitocania tiganilor si taranilor
> deveniti oraseni din Romania , care efectiv nu stiu sa agate,
> cu stilul parisienilor, omitand faptul ca tz/tz-ii
> in mediul lor natural stiau doar o singura chestie, VIOLUL.

Pai, nu-mi e rusine nici cu entelectualii ;)

> Alta aberatie, fiindca cel mai mare oras cu homosexuali este
> San Francisco, adica aici, unde locuiesc eu, unde lucrez cu ei
> si ii cunosc indeaproape si iti spun ca vorbesti fara sa cunosti
> subiectul ca in general toti castratii corect politici.

Ma rog! eu, cum am zis, nu i-am vazut facand sex pe strada... Ca Parisul e
pe locul I zisese autorul mesajului initial...
Nu mor dupa "politically corectness" (si probabil ati vazut cu totii ca nici
n-o practic) - dar nici nu cred ca e groaznic de trait cu ea ;)

> Adica de acelasi sex. Homo + sexual, inseamna sex cu parteneri
> de acelasi sex.

Pai, da :)

> la masculi e o chestie des intalnita, dar ma intreb cum vine
> homosexualitatea la femele in regnul animal. Poate ma ajuti tu
> cu o sursa de informatie.

N-am surse de informatie :(
Am vazut in schimb, relativ frecvent, vaci urcandu-se una pe alta si
incercand sa imite un act sexual....
Habar n-am daca or fi avut si vreo satisfactie ;))

As putea, eventual, sa fac vreo poza cand / daca mai vad asa ceva...

www.arin.ro