----- Original Message -----
From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>; <[EMAIL PROTECTED]>;
<[EMAIL PROTECTED]>; <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, September 22, 2008 9:44 PM
Subject: Re: [protest-ro] Ia te uita!!! Fw: efecte ("culturale") ale Noului
Cod Silvic - Spiritualitatespulberata fara mila

> Cam nedreapta asezarea, nu vi se pare? >:)
>
> Si nu m-am legat de "Domnul" ci de unii care se pretind "reprezentantii
lui", continui cu incapatzanare sa cred ca la o mare parte (nu 100%,
desigur) dintre aceia legatura cu Domnul e chiar mai "slabutza" decat a mea
cu Biserica  >:

> Oricum, relatia mea cu Domnul e "personala" (adica are o legatura mai
slabutza - nu chiar "deloc" dar mai "slabutza" cu Biserica) - asa ca nu vad
motive sa-L las intr-ale Lui; mai bine-zis, cred ca si eu fac parte
dintr-ale Lui ;)

> Problema nu stiu daca e neaparat ca tipul ala a fost ce a fost - problema
e ca nu se stie prea bine daca intr-adevar s-a "pocait" - aud, d.ex., ca
locul din preajma Dragomirnei e vanat de "dezvoltatori" si ca nimeni dintre
cei de pe-acolo nu zice nici "smirc" >:(

> Codruta
>

> From: Arhitectura
>

> :))))))
>
> Pacatosul pocait o sa stea in dreapta Domnului.
> Dreptul care greseste o singura data, o sa ajunga in Iad !
>
> La varsta dvs. era cazul sa stiti deja ca lumea este condusa de "servicii"
si nu de "Marea Adunare Nationala".
> Iar daca "serviciile" controleaza si Biserica .... ocupati-va de cele
lumesti, si lasati pe Domnul in ale "Lui". :)

defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
Groups Links