From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Saturday, September 27, 2008 10:59 PM
Subject: Re: [protest-ro] vanatori frustrati!

> De impuscatul de oameni nu tre' sa ma ocup eu, sunt altii mai eficienti
(gashka lui Bush samd. ;)

> Iar in Romania - taietorii ilegali (care pe Valea Vaserului EXACT asta
fac) si braconierii - din cand in cand poate mai apare si vreun Emo,
timid... >:

> Nu "impuscatul oamenilor" e solutia - ca sa parafrazez un fost coleg si
prieten (zic "fost, ca nu l-am mai vazut de vreo 10 ani - suspectez ca e,
totusi, unul din co-listeni ;) "la Revolutie nu e vorba ca nu s-au impuscat
destui, e vorba ca nu au fost impuscati aia care trebe" >:)

> La fel cum ziceam si in mesajul de care v-ati legat: NU ursii sunt
"problema" - ci nesimtirea si indolenta autoritatilor precum si setea de
sange a unor frustrati!

defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
Groups Links