Acum, intruct consider ca lista s-a lamurit referitor la actualul mitoman DCT,
si in mod cert viitorul inculpat, numitul Dan Calin Tocaciu,
am sa ma abtin de la continuarea acestui schimb de mesaje.

Pentru cei care inca mai doresc amanute, puteti sa le solicitati la Min.
Finante:
In 2007 firma Galbem srl, producatoarea de panouri solare si fotovoltaice a dl.
ing. Dan Calin Tocaciu a avut:
- o cifra de afaceri de :37932
- datorii de :                36383
Si a realizat fabulosul profit net de : 504 roni

Un SINGUR sistem format din cazan 45kW, boiler cu 2 serpentine de 300l, panou
solar de 4,5mp, automatizare, etc. (Vissemann) costa o data si jumatate cat
cifra de afaceri anuala a domnului Tocaciu.