--- On Sun, 8/29/10, Arhitectura <d...@dsclex.ro> wrote:From: Arhitectura
<d...@dsclex.ro>
Subject: Re: [protest-ro] Re: Fw: Semnati "Declaratia de la Timisoara"!
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Sunday, August 29, 2010, 9:46 PM

Ca sa faci caterinca trebuie sa ai si stofa
!
Despre "tovarasa baletista" Pagu poti spune
multe, daca te duce capul, dar nu ca e lesbi.Poti spune ce vrei, maestre, chiar
si ca e lesbi. Realitatea nu ma intereseaza in acest caz, doar atitudinea sa
... de lesbiana oparita cand aude de familie si provita.
Ia, invata, sai baga la capatana:
http://arid.wordpress.com/2007/05/10/tovarasa-baletista-pagu/
 Asta nu ma intereseaza pe mine. Este o treaba a voastra a ONGistilor sa va
paruiti pt ca unul scoate bani din piatra seaca si altul o...
"Eroul" tau a fost un idiot patentat !
Altfel nu ataca si Anglia si Rusia.
:(((
 Interventia iudeo-americana a fost problema, plus incredibila lipsa de
pregatire a aliatilor Reichului si tampeniile lor in plan militar. (vezi aici
atacul italian asupra Greciei, spre exemplu).
In rest astept cu interes cand o sa faca unii si
testul ADN pentru, Musolini, Franco, Mosley, Sima si Codreanu.Nu ti se pare
deloc suspect ca "cercetatorii" se chinuie sa stranga probe adn de la peste 30
de "rude" de-ale lui H. si ca vor sa stabileasca neaparat o anumita origine
pentru el? Nimic suspect? Nu ti se pare suspecta stradania lor? Nope?!...
Pentru alde matale l-au creat, nu pentru minti lucide.
Ca sa am si eu de ce sa fac bascalie !Matale ai ajuns sa faci bascalie de
orice, atat ti-a mai ramas. Spor!
Tu te incumeti sa il faci, ca la cati evrei au
trait prin Romania .... bag mana in foc, ca ai si tu un evreu mic si
perciunat  prin famile. :)))
Orice test ADN l-as face. Chiar imi doresc. Daca il platesti matale il fac si

 Cu aceeasi stima,Media N.A.T.