Codruta

  From: Arhitectura

  Bravo Mosule,

  Trebuie sa recunosc ca tupeul tau este fara limite !
  Adica matale ai pretentia sa se cheltuiasca milioane de lei noi, ca sa
candidezi tu, adica ca sa aduni 30 de voturi !
  Pe banii MEI ? Pe taxe3le si impozitele platite de mine ?
  Meri coane si te culca !

  De ce nu te duci la Sosea sa o plimbi pe Lucy, si poate asa scoti si tu un
ban din munca cinstita, cand intinde maimuta palaria la trecatori !