  From: Codruta N
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, November 13, 2010 8:22 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Printr-o decizie din 10 noiembrie 2010, Biroul
Electoral Central încearcă să elimine candidaţii independenţi la alegerile din
Hunedoara

  Noa... eu n-am inteles cum se cheltuiesc "milioane de lei noi ca sa
candideze" - alegerile ORICUM se organizeaza, fie ca participa D-lui, fie ca
nu. Si atunci? Ce se cheltuie "pentru" D-lui special? Adica de la buget, pe
taxe si impozite?

  ???

  Pe de alta parte, n-am inteles de ce nu deranjeaza ca se cheltuiesc banii
Dvs. si pentru ceilalti - ati vazut cine mai candideaza? de ce ar fi Dl. Cernea
"rau", in comparatie cu ei?

  Codruta

    From: Arhitectura

    Bravo Mosule,

    Trebuie sa recunosc ca tupeul tau este fara limite !
    Adica matale ai pretentia sa se cheltuiasca milioane de lei noi, ca sa
candidezi tu, adica ca sa aduni 30 de voturi !
    Pe banii MEI ? Pe taxe3le si impozitele platite de mine ?
    Meri coane si te culca !

    De ce nu te duci la Sosea sa o plimbi pe Lucy, si poate asa scoti si tu un
ban din munca cinstita, cand intinde maimuta palaria la trecatori !