N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa nu spun
prostii (mai mari decat se spun de obicei pe aici), dar... citind despre
schisma est-vest, parca am citit ca fiecare i-a excomunicat pe "ailalti".
Catolicii i-au excomunicat pe ortodocsi in masa, iar ortodocsii au facut la
fel cu catolicii. Cu alte cuvinte, alege oricare din astea doua biserici si
ei sunt "aia adevarati" si ceilalti sunt "ereticii". Acu' nu stiu care au
facut asta primii. Daca ordinea excomunicarilor poate fi stabilita, aia care
au facut asta primii sunt "adevaratii si unicii" iar ceilalti sunt
"ereticii". Daca excomunicarile s-au intamplat simultan, e cum am zis mai
sus: depinde de unghi.

Dar imi place cum dupa ce-s spurcati catolicii de parca ar fi fost scuipati
din iad, nu oameni ca toti ceilalti, petitia se incheie cu "RESPECTAM PE
CREDINCIOSII PAPISTASI SI PE PAPA" :)) Halal respect. Daca venea Dalai Lama
nu faceati atata tambalau, chit ca va legati si faceti misto de religia lui,
comparandu-i pe catolici cu budistii... Ntz ntz ntz...

2011/2/13 vulcan vali <valivul...@yahoo.com>

> http://www.petitieonline.ro/petitie/papa_nu_are_ce_cauta_in_romania_-p66477055.html
>

> Papa Nu are ce cauta in Romania !
>
> 29/01/2011
> categorie: Religie, spiritualitate.
>
> De ce spunem NU venirii papei in Romania!
> Marturisirea este mantuitoare, ca fii ai Bisericii, clerici si laici putem
> sa marturisim Adevarul, care este Hristos! Orice diplomatie cade in fata
> Adevarului!
>

> 1. SE CREAZA CONFUZIE SI MULTI DINTRE ORTODOCSI VOR CREDE CA BISERICA
> ORTODOXA SI PAPISTASII AR FI O BISERICA, IN TIMP CE
> BISERICA ESTE UNA SI ANUME CEA ORTODOXA.
> [...]

Raspunde prin e-mail lui