From: vulcan vali <valivul...@yahoo.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Mon, February 14, 2011 12:03:51 AM
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

pentu detalii intrati pe site-ul http://apologeticum.wordpress.com/?s=papa

http://apologeticum.wordpress.com/2010/02/19/aberatiile-papistasilor-din-dogma-cociliului-i-vatican-si-cum-papistasii-au-confiscat-cuvantul-catolica/

Mantuirea tine de Dreapta Credinta!
PENTRU HRISTOS ESTE IMORTANT CUM CREZI SI IN CINE CREZI!

IN EVANGHELIA DE LA SF APOSTOL SI  EVANGHELIS MARCU CAP.16, VERSETUL16 STA
SCRIS
' MERGETI IN TOATA LUMEA  SI PROPOVADUITI EVANGHELIA LA TOATA FAPTURA, CEL CE
VA
CREDE SI SE VA  BOTEZA SE VA MANTUI IAR CEL CE NU VA CREDE SE VA OSANDI'    Nu
spune de fapte bune, din credinta dreapta in Iisus  Hrostos(Ortodoxia) vine
mantuirea! Sfantul Iustin Popovici face  diferenta intre FAPTELE BUNE SI
SFINTELE FAPTE BUNE, adica faptele bune  izvorate din credinta dreapta!
INDIFERENTA SI URA FATA DE ORICINE ESTE  MARE PACAT, IUBESTE OMUL, DAR URASTE
EREZIA, URASTE PACATUL! DUMNEZEU A  SADIT IN OM SI DRAGOSTTEA SI URA, CA SA
IUBIM PE HRISTOS SI PE OAMENI SI  SA URAM PACATUL SI EREZIA. CUNOASTE-TI
EXEMPLUL LUI VALERIU GAFENCU,  CARE A DAT MEDICAMENTELE LUI CU CARE SE MENTINEA
IN VIATA IN TEMNITA  RECE DE TUBERCULOSI, ERETICULUI WUMBRAND, SI-A DAT VIATA
PENTRU EL, DESI  NU ERA ORTODOX, NICI CATOLIC SI NEOPROTESTANT IUDEU! SFANTII
SUNT  MODELE DE URMAT!  SI-A DAT SFANTUL VALERIU VIATA PENTRU WUMBRAND SI I-A
SPUS CA TARE MULT SI-AR DORI SA DEVINA WUMBRAND ORTODOX, SA TRAIASCA SI  SA
MARTURISEASCA DREAPTA CREDINTA! (INTOARCEREA LA HRISTOS DE IOAN  IANOLIDE)
TREBUIE SA INVATAM SA NE DAM VIATA PENTRU ORICE OM INDIFERENT DE  CREDINTA LUI,
DAR NICIODATA SA NU NE VINDEM CREDINTA, SA LE SPUNEM CA  GRESESC!

IUBIREA FARA ADEVAR SE NUMESTE IPOCRIZIE [PARINTELE AGAPIE] 10/02/2011 11:54
CE POATE FI MAI MARE IUBIRE DECAT SA II SPUI ADEVARUL APROAPELUI TAU?????
ACELA ITI ESTE PRIETEN CARE NU TE PERIAZA SI ITI SPUNE : ESTI OK!  PRIETEN ITI
ESTE ACELA CARE ITI SPUNE IN FATA CE VEDE STRAMB LA TINE!     MERGE UN CANCEROS
LA...  CE POATE FI MAI MARE IUBIRE DECAT SA II SPUI ADEVARUL APROAPELUI
TAU?????       ACELA ITI ESTE PRIETEN CARE NU TE PERIAZA SI ITI SPUNE : ESTI
OK!
PRIETEN ITI ESTE ACELA CARE ITI SPUNE IN FATA CE VEDE STRAMB LA TINE!     MERGE
UN CANCEROS LA DOCTOR, SI DOCTORUL II SPUNE:  NU AI NICI O BOALA, ESTI OK!  DAR
DOMNULE DOCTOR GATUL IMI ESTE UMFLAT!  DOCTORUL: NU TE MAI GANDI LA GAT,
GANDESTE-TE CA TOATE CELELALTE ORGANE  NU ITI SUNT UMFLATE, ESTI SANATOS TUN!

CE FEL DE DOCTOR AR FI ACESTA? CUM L-ATI CONSIDERA? DOCTOR NEBUN!  DAR CAND E
VORBA DE BOALA SPIRITUALA NUMITA EREZIE, TRANSMISA DIN  GENERATIE IN GENERATIE
DE MARII EREZIARHI, NU MAI AVEM PROBLEME! NU NE  MAI GANDIM LA FEL, PENTRU CA
NEGAM EXISTENTA SUFLETULUI IN PRIMUL RAND,  SI ATUNCI CE CONTEAZA CE RELIGIE
ARE
APROAPELE, NOI SA FIM SANATORI, SA  NE 'IUBIM'!  CE IUBIRE ESTE ASTA? IUBIREA
FARA ADEVAR E IPOCRIZIE!