Domnule Dicu Sava Cristian,
Ceea ce eu am scris exprima gandirea Ortodoxa , Patristica, nu sunt pareri
personale!

--- On Mon, 2/14/11, Arhitectura <d...@dsclex.ro> wrote:

From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Monday, February 14, 2011, 3:44 PM

  ----- Original Message -----
  From:
  Gushterul
  LAIR
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, February 13, 2011 11:53
  PM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU
  venirii papei in Romania?

Ce scrii tu cu caps mai jos n-am auzit
  in viata mea, este o formulare extrem de violenta, si crede-ma ca am citit
  multe tampenii si multe puncte de vedere, inclusiv conciliile long time ago.
  Stiu ca exista extremisti in toate cluburile, dar cand trimiti al treilea
  mesaj deja tind sa cred ca esti pus pe fapte serioase...

  Este pus pe fapte serioase.
  Dar asta nu inseamna ca nu e bine ce face.
  Singura problema este ca nu are "aparatul"
  lingvistic si argumentativ necesar. :)

  Domnul Vali a ramas la textele biblice vechi,
  ale in care Imparatia Cerurilor se "cucereste" cu arma in mana si in care
  doar cei care o "violenteaza" au parte de ea.
  Altfrel, adica in esenta lucrurilor, are
  dreptate
  La limita, faptul ca papii au dorit sa ia locul
  lui Dumnezeu pe pamant, este ADEVARAT !

Ca sa nu mai spun ca indiferent ce ar decide
  papa sau xulescu nu conteaza, asta daca ai o credinta
  adevarata.

Iubirea de aproapele este singurul lucru pe care il incalca
  liderii ambelor religii, ca sa nu mai zic de alte lucruri si porunci date de
  cel in care spuneti ca credeti. Tu crezi ca afecteaza mantuirea babei Aglaia
  filioque, infailibilitati sau ca unii preoti se casatoresc si alti aleg sa
fie
  celibatari?

Iar aia cu noi il avem pe adevaratul Dumnezeu si ceilalti
  nu, este super tare. Sunt sigur ca sunteti atat de atotputernici sa il mutati
  voi pe Dumnezeu unde doriti, sa il limitati si sa faceti ce vreti cu El. Voi
  (toti), un pumn de praf de stele care nici nu stiti ce sens aveti in
  univers.

Gushterul

Need Mail bonding?
Go to the Yahoo! Mail Q&A for great tips from Yahoo! Answers users.