Daca as avea chef, as da threadul inapoi pana la mailul Gushterului in care
adresa anticipat intrebarea ta despre infailibilitatea papala. Da' n-am
chef. O sa trebuiasca sa depui tu efortul asta. Stiu ca e greu. Incearca :)

Cat despre aparator al papistasilor... asta te deranjeaza pe tine. Daca
puneam mana pe ciomag si ieseam in strada ca irlandezii si bateam catolici
sau protestanti atunci eram cel mai bun prieten al tau. Zi ca nu-i asa.

2011/2/15 dan G <d...@ghiocel.com>

> Inca un aparator al papistasilor? Ies de-astia ca ciupercile dupa ploaie.
> Banuiesc ca este fenomen tipic de pupincurism romanesc, ca in cazul
> papistasilor sarlatani de la Sf Iosif.
> In concluzie, zi si mie la ce se refera si inseamna infailibilitatea papala
> asa cum o intelegi tu? De unde vine dogma catolica, de la Dumnezeu sau de la
> papa?
> Eu am venit pe lista asta sa convertesc pe cineva? Nu incerc sa convertesc
> pe nimeni si cu atat mai putin niste zoaie de atei.
> Dan G
>
> On 2/15/2011 8:01 AM, Uplink wrote:

> [...]

Raspunde prin e-mail lui