Nu sunt catolic. Nu sunt afiliat la nici o biserica. Daca maine vine un
catolic si spurca Biserica Ortodoxa ma iau si de el. La fel daca vine orice
pocait si-mi spune povestea mantuirii sufletului din punctul lui de vedere.

Din cand in cand dau peste cate o persoana care chiar stie despre ce
vorbeste si chiar imi place sa citesc/ascult, mai ales ca persoanele
respective nu-mi zic absolut nimic despre faptul ca religia lor e aia
adevarata, ci-mi spun despre ce e credinta lor, intr-un mod foarte frumos si
placut, si pot pune si intrebari si primesc raspunsuri pe care credinciosii
de balta nu mi le pot da, ba chiar se contrazic cu ce zic credinciosii de
balta si imediat ce aud raspunsul de la o persoana calificata inteleg de ce
nu m-am impacat niciodata cu credintele de cartier. Dar astfel de oameni
sunt rari. Majoritatea se cred suporteri pentru o echipa de fotbal, iar daca
nu sunt de acord cu ei tipa cat pot ei de tare ca echipa lor e cea mai tare
si mai misto si mai adevarata si mai unica si mai universala. A se observa
superlativele calificate :P Si ca daca ar fi dupa ei ar trebui sa existe
numai echipa lor. Si semintele si intrarea pe stadion sa fie moca.

A da, cica n-o sa mai depui nici un efort. De parca ai depus vreun efort
pana acuma. Gushterul a depus efort, nu tu, chit ca a scris mai putine
mesaje decat tine. Tu te-ai blocat la "pupincuristi de papistasi" si acolo
ai ramas, ca o placa stricata.

2011/2/15 dan G <d...@ghiocel.com>

> Nu prea ma intereseaza ce veleitati de Dumnezeu are cretinu' ala de papa.
> Am crezut ca vrei sa iti expui v'un punct de vedere.
> Nu, nu o sa depun nici un efort, m-am lamurit cine sunt pupincuristii, nu
> ma mai intereseaza subiectul.
> Nu ma deranjeaza "aparatorii papilor", daca sunt catolici. Ma deranjeaza
> pupincurismul romanesc care in loc sa isi urmeze dreapta credinta, le curg
> balele dupa papistasi.
> Ca in povestile cu marii exploratori care cand ajungeau pe vreo insula
> locuita de o populatie primitiva, le dadeau si bastinasilor v'un ciob de
> [...]

Raspunde prin e-mail lui