De ce iti plac tie roscatele si nu blondele ?

  ----- Original Message -----
  From: Uplink
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, February 18, 2011 9:13 PM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

  Ramane totusi intrebarea: de ce e Biblia mai adevarata decat Harry Potter? :)

  2011/2/18 dan G <d...@ghiocel.com>

    Dupa ce ai terminat cu imbecilitatile lu' nen-tu,  ai observat bine  ca a
recunoscut ca "sutele de mii de greseli" nu au nici o importanta pentru dogma
si religia crestina.
    Crted ca ti-am mai spus, pe aici sunt o multime de de-astia care isi fac si
ei un trai dand cuy gura la cine vrea sa ii asculte.
    Esti un bun invatacel, asa faceau si comunistii, scriau o carte groasa
despre "greselile" crestine, dar comunistii erau mai smecheri, omiteau sa spuna
ca tampeniile astea nu conteaza.
    Pe prapaditu' asta de pe coasta de est cu literalismul habotnic  biblic
l-au incoltit baietii si fetitele de la Stanford Deh, noi in California nu prea
inghitim toate brasoavele!.
    Da,  iti continui linia comunista. De unde ai luat  chestia cu "charity" ?
De la obama si redistribuirea lui?. Mishto! Cum se zice "Comunisti din toate
tarile , uniti-va"? (Parafraza, evident!) Vad si eu la prima mana cum se
formeaza cadrele noi comuniste de nadejde!
    Apropos, sper sa nu te dezamagesc si sa te deprim, dar cred ca "viata
vesnica" de fapt este o metafora , foarte atractiva probabil pentru iubitorii
de idoli. Cam cum este si cu "reincarnarea"
    Stefan cel Mare are probabil viata vesnica pentru ca traieste in inimile
noastre de romani.
    Dan G