From: vulcan vali <valivul...@yahoo.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Wed, February 16, 2011 4:44:00 PM
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

Gustere, dupa ce o sa citesti Noul si Vechiul Testament mai vorbim! Deocamdata
suntem in necunostinta de cauza! Biblia nu e totul! Nici carte magica nu e! Si
ti-am spus ca aici e vorba de credinta! E o latura diferita care lucreaza cu
notini diferite!
Orice om inseteaza dupa Dumnezeu!
Vrei sa iti mai spun despre o carte Inspirata de Duhul Sfant, scrisa in
contemporaneitate si de un roman:  se numeste 'Intoarcerea la Hristos' si e
scrisa de fostul puscarias Ioan Ianolide!