Ti-am spus ca m-ai facut curios si o sa ma uit.
Da, m-am uitat la toate cele zece parti.
Presupun ca tu nu realizezi ca eu fiind aici in mijlocul lor, in mijlocul "actiunii" am o alta perspectiva decat perspectiva imbacsita de acolo de ateisti comunisti spalati pe creier. Cred ca ti-am mai spus ca am citit o gramada de literatura scrisa de alde phduri ca asta. Nu stiu daca TU te-ai uitat la videouri si ai inteles ceva din toata tarasenia asta. Ma amuzat copios partea de la sfarsit cand tantalaul a recunoscut clar ca de fapt tot gunoiul asta cu "modificarile" nu prea are nici o importanta. Incaodata, a fost un triumf grozav pentu Biserica Ortodoxa, dar presupun ca treaba asta te depaseste.
Dan G