Dupa nu imi trebuie ajutor  social. Imi ajunge ceea ce nu mai trebuie sa
le dau la cei care "ne  conduc"! In primul rind nu le mai  platesc
salariile. Nu le mai suport financiar  ilegalitatile. Nu mai trebuie sa
ma uit la  risipa lor pe banii mei. SAMD.   Mi s-a mai propus, pe alta
lista, sa facem o ghilotina dintr-un plug abandonat. Solutii exista. Eu
m-as  apuca de treaba si ieri!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Uplink <advantis@...> wrote:

> Iar vorbe de duh cu executii :) Si dup-aia cine-ti mai plateste
ajutorul
> social? :D
>
> 2011/6/8 DCT Yahoo office.sunvalley@...

Raspunde prin e-mail lui