Am inteles. Te uiti in  oglinda si vezi o lipitoare. Te uiti in jur, la
neamurile tale si vezi lipitori. Asta este. Traim in lumi diferite.   Eu
nu am vazut "afaceri cu  statul" in folosul cetatenului. Doar jaf.   Am
mai spus. Fiecare vede  lumea cu ochii lui si o intelege cu mintea lui,
avind la baza constructiei  logice o anumita cultura generala.   Am mai
spus si trebuie sa  repet: nu aici si nu acum este locul unei dezbateri
despre aspectele tehnice si  functionale ale unui sistem. Pentru ca un
asemenea sistem nu se va realiza de  azi pe miine.  Sistemul actual are
la baza  instaureaa indobitocirii individului dupa miscarile din
occidentul lui 1968.  Atunci s-a ajuns la concluzia ca indivizii
instruiti sint periculosi pentru  sistemele dictatoriale vopsite in
democratii. Si la noi s-a inceput  aceeasi campanie prin anii 1975-77,
dar schimbarea a fost mai lenta si mai putin  ampla. Viteza de
indobitocire si amplitudinea indobitocirii a  crescut foarte mult dupa
1996.   Asa ca trebuie sa o luam  pas cu pas, pentru ca este vobra de
oameni si nu de teren care poate fi arat de azi pe miine.Pentru ca
situatia de azi nu a fost generata ieri! Sa incepem deci cu  gloantele
si ghilotina atit de necesara pentru a face curat in politica
romaneasca. La momentul potrivit ne vom ocupa de educarea copiilor si
nepotilor  hamsterilor. Si de restul. Pentru ca orice hamster are  o
lipitoare?!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Uplink <advantis@...> wrote:

> [...]
"licitez,
> cer suplimentarea contractului si tot nu fac nimic" atunci e necinste,
iar
> statul nu e neaparat mana in mana cu hotul ci mai degraba statul e
tantalau
> si nu pune o clauza de despagubire in contract.
>
> Daca tot poti sa te imbogatesti, ia si te apuca. Si pentru ca nu esti
> lipitoare, in urmatoarea guvernare o sa avem autostrazi pe banda
rulanta, pe
> unde sa circule TIR-urile care muta economia dintr-un loc intr-altul.
Sa nu
> mai castige "regii asfaltului".

> Si tot atunci vom vorbi exact de ce nu se poate face ce trebuie facut
:)

> Si ghici ce se intampla in secunda doi: aia putini si priceputi nu vor
vrea
> sa-i sustina pe cei multi si lobotomizati. Singura solutie e sa-i faci
> sclavi pe aia priceputi. Dar aia putini si priceputi mai au o
problema, una
> emotionala, care-i predispune la depresie si posibil la sinucidere.
Dupa ce
> productivitatea slavilor cade ca un bolovan, aia "multi si prosti" o
cam
> belesc, ca nu stiu sa se inteleaga si sa faca ceva.
>
> Cu alte cuvinte: De ce as munci eu de-mi sar capacele ca sa traiesti
tu bine
> cu ochii benoclati in OTV?

spune-mi!

> Si daca punem paragraful asta in contextul paragrafului anterior (ala
cu
> piramida cu varful in jos), profitul ar urma sa sa fie al celor multi,
prin
> exploatarea muncii celor putini. Dar aici e "goto" "secunda doi".

Asa ca nu

> Stii cine-s aia multi si prosti? Da, manelistii. Ei sunt "populatia"
contra
> carora lucreaza guvernul actual. Prin "democratia sociala" a ta astia
vor fi
> aia multi sustinuti de aia putini. Ei sunt aia care urla ca romanii
din
> strainatate voteaza portocaliu si nu lasa PSD-ul sa vina inapoi la
guvernare
> si sa le dea mura in gura.
>
> Daca totusi ai ajunge sa conduci Romania, vei fi si tu tratat precum
Basescu
> si Boc. Ca sa nu fii criticat si sa poti sa-ti bei Whiskey-ul in
liniste,
> trebuie sa gasesti o metoda de a arunca cu bani in bunastarea
manelistilor
> fara sa se prinda nimeni ce gauroi faci in buget. Ceva in genul
Greciei. Iar
> [...]
se
> duce vreunu' daca nu-i conditionezi ajutorul de chestia asta. Si-i tii
in
> scoala pana fie obtin o calificare si sunt angajati undeva sau se
apuca de
> ceva, fie sunt atat de batrani incat senilitatea nu le mai permite sa
faca
> nimic util. Ideea e ca acuma oricum freaca menta. Varianta cu scoala e
mai
> buna decat maturatul strazilor si pentru ca nu poti motiva ca nu mergi

Raspunde prin e-mail lui