2011/6/10 dan-calin <office.sunval...@gmail.com>

> Nu in fiecare exista o lipitoare.

Cine te-a pacalit? :)

> Eu, daca voiam, inca din 1990 ma imbogateam prin multa necinste, afaceri cu
> statul, samd, adica intreg buchetul de nemernicii. Am invatat de la parintii
> mei si le-am urmat exemplul. Imi place asa cum sint.

Pai... cu fix aceleasi metode poti indrepta statul. Puteai construi si tu o
autostrada fara sa furi statul. Te imbogateai cinstit. "Afaceri cu statul"
nu inseamna neaparat necinste. Cand "afaceri cu statul" inseamna "licitez,
cer suplimentarea contractului si tot nu fac nimic" atunci e necinste, iar
statul nu e neaparat mana in mana cu hotul ci mai degraba statul e tantalau
si nu pune o clauza de despagubire in contract.

Daca tot poti sa te imbogatesti, ia si te apuca. Si pentru ca nu esti
lipitoare, in urmatoarea guvernare o sa avem autostrazi pe banda rulanta, pe
unde sa circule TIR-urile care muta economia dintr-un loc intr-altul. Sa nu
mai castige "regii asfaltului".

> Ti-am prezentat niste solutii de principiu de care m-as tine pentru ca ele
> sint naturale.
> Nu ma apuc acum sa extind explicatiile ca sa nimic. Racesc tastatura de
> pomana.
> Daca va veni vreodata vremea, vorbim atunci exact ce si cum trebuie facut.

Si tot atunci vom vorbi exact de ce nu se poate face ce trebuie facut :)

> Ramine principiul: nevoia majoritatii, cererea majoritatii. Si piramida lui
> Maslow.
> Pentru mine piramidele trebuie sa stea cu virful jos, pentru ca cei putini
> si priceputi sa ii tina si sustina pe cei multi si mai putin dotati sau
> capabili.

Si ghici ce se intampla in secunda doi: aia putini si priceputi nu vor vrea
sa-i sustina pe cei multi si lobotomizati. Singura solutie e sa-i faci
sclavi pe aia priceputi. Dar aia putini si priceputi mai au o problema, una
emotionala, care-i predispune la depresie si posibil la sinucidere. Dupa ce
productivitatea slavilor cade ca un bolovan, aia "multi si prosti" o cam
belesc, ca nu stiu sa se inteleaga si sa faca ceva.

Cu alte cuvinte: De ce as munci eu de-mi sar capacele ca sa traiesti tu bine
cu ochii benoclati in OTV?

> Pot sa iti spun si ceva inplus: profitul se obtine numai din doua surse:
> *exploatarea
> naturii *si *exploatarea muncii*. Atit. Daca tu mai sti alta... spune-mi!
> Iar *productivitatea muncii este o gogorita* pentru a sustine exploatarea
> muncii.

Si daca punem paragraful asta in contextul paragrafului anterior (ala cu
piramida cu varful in jos), profitul ar urma sa sa fie al celor multi, prin
exploatarea muncii celor putini. Dar aici e "goto" "secunda doi".

> [...]
> *sifonarea banilor publici*" de exemplu. Sau despre "*social democratia de
> cumetrie*"! Ai gresit deci, asadar si prin urmare!
> Nu ma iubesc nici un fel de politicieni, de nici o culoare, nici foarte
> multi din ONG-uri, pentru ca nu le convin adevarurile spuse direct, fara
> menajamente. Eu imi vad de ale mele.
>
> Politica? Guvernul Nastase a luat masuri mai spre dreapta in timp ce
> Tariceanu a luat masuri spre stinga!!
> Din fericire pentru Romanio, eu nu o voi conduce niciodata si asta pentru
> ca exista suficienti manelisti care sa voteze cum "trebuie" si sa traiasca

Stii cine-s aia multi si prosti? Da, manelistii. Ei sunt "populatia" contra
carora lucreaza guvernul actual. Prin "democratia sociala" a ta astia vor fi
aia multi sustinuti de aia putini. Ei sunt aia care urla ca romanii din
strainatate voteaza portocaliu si nu lasa PSD-ul sa vina inapoi la guvernare
si sa le dea mura in gura.

Daca totusi ai ajunge sa conduci Romania, vei fi si tu tratat precum Basescu
si Boc. Ca sa nu fii criticat si sa poti sa-ti bei Whiskey-ul in liniste,
trebuie sa gasesti o metoda de a arunca cu bani in bunastarea manelistilor
fara sa se prinda nimeni ce gauroi faci in buget. Ceva in genul Greciei. Iar
daca ai putin tact, iti aranjezi tu sa pierzi alegerile cand mai e un pic si
se duce totul naibii, ca sa pice vina pe guvernul succesor tie.

> Eu stiu doar atit: *afara ploua*!

Eu stiu ceva mai mult: "Sa-mi numere ouale" :)

Eu am OTVisti in familie (eu ii numesc plastic "hamsteri"). I-am pus sa fac
ceva simplu: bilant contabil personal. In ce consta: se ia un tabel cu patru
coloane: data, descriere, credit, debit, si se completeaza cu toate
tranzactiile de peste zi: salar, tigari, mancare, etc. De restul ma ocupam
eu: grafice, sugestii bugetare, etc. Da' s-a obosit vreunu' sa inceapa?
Bineinteles ca nu :) Ca dup-aia nu mai pot plange ca li-i tare greu si nu
mai au prea multe motive sa spuna ca Basescu e de vina - ca s-ar observa ca
o mare parte din vina e a lor.

Despre locul de munca, unul dintre hamsterii mei chiar e de parere ca daca
ai un loc de munca tre' sa tii cu dintii de el chiar si in conditiile in
care ti se ofera un loc de munca mult mai bine platit. Nu stiu exact de ce.
Ca sa plangi in continuare ca viata e grea, ca restul romanului, ma
antipatriotule. :)

Altceva: Google zice ca doi oameni ar trebui sa huzureasca pe 1ha de pamant
arabil. La hamsterii mei 6ha n-ajung. Vor investitii, dar la ei cuvantul
"investitie" inseamna "donatie". Dupa o caruta de ani de "investitii" le-am
zis ori sa scoata profit, ori sa se lase si sa stea sa se uite pe geam toata
ziua, ca e mai profitabil sa stea degeaba decat sa "munceasca" pamantul ala.
Prin "profit" nu ma refer neaparat la bani, ci la autosustinere.

Prin ce fel de politica poti repara chestiile astea? Cu nici un fel de
politica. Poti sa taxezi si pe mama bogatanilor, ca tot degeaba. Ar trebui
sa-i educi pe toti, ca sa nu mai corespunda cu definitia de schelalaitor
data de Ghiocel. Da' vezi tu, ca sa devii competent in ceva necesita efort,
emisiuni OTV ratate... Esti nebun? :) Uite, David Cameron s-a bagat sa
incerce sa-i scoata pe asistatii social de pe beneficii si sa treaca pe
joburi. S-a gasit unul care sa spuna ca practica asta e gresita, necrestina,
chestii dintr-astea. Cine s-a gasit? Rowan Williams - Arhiepiscopul de
Canterbury, liderul Bisericii Anglicane. Din fericire Cameron a stiu sa-i
dea peste bot.

Si ca sa inchei, ca tre' sa ma duc si eu sa dorm si mesajul asta devine prea
lung, democratia sociala nu prea merge, ca se bazeaza pe faptul ca oamenii
gandesc logic. In lumea reala, oamenii nu gandesc logic decat cu furca in
spate. Ia-i pe toti asistatii social si trimite-i la scoala. Vezi daca se
duce vreunu' daca nu-i conditionezi ajutorul de chestia asta. Si-i tii in
scoala pana fie obtin o calificare si sunt angajati undeva sau se apuca de
ceva, fie sunt atat de batrani incat senilitatea nu le mai permite sa faca
nimic util. Ideea e ca acuma oricum freaca menta. Varianta cu scoala e mai
buna decat maturatul strazilor si pentru ca nu poti motiva ca nu mergi la
scoala pentru ca esti schilod :)

Raspunde prin e-mail lui