In general este un experiment interesant care dovedeste incaodata puterea organizatorica a societatii americane,

Democratii au bagat tara "in rahat" cum este termenul vostru preferat in varful dealului popoului. Iar bancile, tot de Bush au fost scoase din "rahat" Obama doar a continuat actiunile lui Bush.
Dan G
On 6/14/2011 7:17 AM, Uplink wrote:

Da, ai raspuns. Bush a cheltuit pentru binele poporului, Obama cheltuie pentru binele sectorului financiar (tu ai zis altfel: Obama subjugheaza tara sectorului financiar). Dupa cum arata graficul ala, datoria externa creste in acelasi ritm ca pe vremea lui Bush Jr. Diferenta e ca Bush n-a trebuit sa scoata din rahat o colectie de banci. Nici nu stiu daca Bush ar fi scos bancile din rahat, ca principiul republicat e "descurca-te singur". A, au oamenii bani in bancile alea? Eh, asta-i capitalismul :)

2011/6/14 dan G <d...@ghiocel.com <mailto:d...@ghiocel.com>>

    Cred ca am raspuns deja intr-un alt mesaj la intentiile si la
    cauzele datoriilor externe masive in America.
    Spune-mi ce detalii te intereseaza.
    Dan G

    On 6/13/2011 9:30 PM, M Cristian Ioan wrote:

    nu cunosc detaliile, poate dl Ghiocel sa ne spuna, dar parca vad
    aplicarea celebrului prinicpiu de la noi “de vina este
    dezastruoasa mostenire de la regimul precedent!”
    *From:* Uplink <mailto:advan...@gmx.net>
    *Sent:* Tuesday, June 14, 2011 12:13 AM
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Subject:* Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

    Erm... eu o auzisem pe aia ca *George W Bush a urcat datoria asta
    si negrul asta a prins doar inertia. *

    **
    http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_U.S._public_debt
    Obama a fost investit in ianuarie 2009: datorie =
    $10,024,724,896,912.49. De-atunci se apropie de $14 cu multe
    zerouri. Totusi, dupa cum arata cifrele, nici Dubluveu n-a facut
    cine stie ce damage, iar datoria publica e doar o "traditie"
    americana acceptata de toata lumea :)

Raspunde prin e-mail lui