From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Wed, June 15, 2011 12:51:57 PM
Subject: Re: [protest-ro] ca la noi?

"In general este un experiment interesant care  dovedeste incaodata puterea
organizatorica a societatii americane"

Sunt cu totul de acord !
Administratorul NASA, generalul Charles F. Bolden,  cere angajatilor Agentiei
Spatiale să fie pregătiti si să îsi pregătească si  familia pentru orice
dezastru care s-ar putea întâmpla.
http://www.nasa.gov/centers/hq/emergency/personalPreparedness/index.html

Singurul dezastru anuntat (de Nouriel  Roubini) este criza economica din 2012,
cand vor muri de foame 80%  din locuitorii Americii.
Singurul neanuntat este intrarea SUA in  incapacitate de plata :) si
declansarea
WWIII pentru stergerea datoriilor si a  99% din populatia Terrei

O fi mare capacitatea de organizare a sclavilor  americani care isi revin dupa
fiecare criza economica declansata de sefii  lor,
dar si mi mare este imbecilitatea lor, intrucat  aleg de fiecare data pe cel
ales deja de "sefi".