From: dan-calin
Sent: Saturday, June 18, 2011 2:55 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: [protest-ro] Re: va rog frumos!

Mineriada din iunie 90 a fost doar raspunsul la violentele asasine ale
grupurilor care incercau sa puna mina pe putere.
Desi votul din 20 mai a fost extrem de clar, niste veleitari cu visuri
dictatoriale, au incercat sa rastoarne vointa populara.
Asa ca au continuat sa ocupe (prin niste bieti manipulati) piata Universitatii.
Cind in cele din urma au fost evacuati din piata, in citeva ore s-a organizat o
tentativa de lovitura de stat, atacind TOATE institutiile statului democrat,
pentru a impune o dictatura a unui grupuscul.
Atunci, asasinii pe care dvs, ii ridicati in slavi, au ucis.
Statul era prea slab, militia si armata erau timorate pentru ca in decembrie 89
au facut multe rele, asa ca minerii, o gloata dezlantuita, a dat peste cap
visele de marire ale unora care si vedeau anulate alegerile libere.

Sint convins ca daca minoritarii dvs. ar fi acceptat rezultatele alegerilor si
ar fi eliberat piata Universitatii sau nu ar fi atacat statul roman pentru
forta anularea rezultatelor alegerilor, minerii nu au fi venit. Nu stiu ca
minerii sa fi omorit pe cineva, dar stiu ca in inghesuiala de a da foc la
ministere si TV, unii dintre agresori au fost raniti.
Multi au luat bataie de la gloata de mineri pentru motive puerile: ochelari,
plete, o privire, samd. Gloata identica cu cea din revolutia franceza. O forta
manipulabila.
Daca au fost morti, ei au murit ucisi de colegii dvs. De asasinii naimiti
pentru o lovitura de stat.

Gloata. Aceeasi gloata de mineri care un an mai tirziu ataca statul si guvernul!

Asta este ordinea istorica si reala, sint cauze si efecte.

Raspunde prin e-mail lui