Toate ideile astea suna bine si frumos: doua tabere, una o acuza pe
cealalta. Dar am vazut filmul asta:
http://phillyd.tv/post/6627247794/here-is-a-small-clip-that-i-cant-upload-on-todays
si
cred ca uitam o a treia tabara: piromanii care n-au altceva de facut decat
sa dea foc, vandalii care distrug doar pentru ca le place sa distruga, etc.
Astora nu prea le pasa in care tabara se afla, ca oricum vina pentru ceea ce
fac ei va fi impartita frateste cu restul lumii.

2011/6/18 dan-calin <office.sunval...@gmail.com>

> Mineriada din iunie 90 a fost doar raspunsul la violentele asasine ale
> grupurilor care incercau sa puna mina pe putere.
> Desi votul din 20 mai a fost extrem de clar, niste veleitari cu visuri
> dictatoriale, au incercat sa rastoarne vointa populara.
> Asa ca au continuat sa ocupe (prin niste bieti manipulati) piata
> Universitatii.
> Cind in cele din urma au fost evacuati din piata, in citeva ore s-a
> organizat o tentativa de lovitura de stat, atacind TOATE institutiile
> statului democrat, pentru a impune o dictatura a unui grupuscul.
> [...]

Raspunde prin e-mail lui