Mineriada din iunie 90 a  fost doar raspunsul la violentele asasine ale
grupurilor care incercau sa puna  mina pe putere. Desi votul din 20 mai
a  fost extrem de clar, niste veleitari cu visuri dictatoriale, au
incercat sa  rastoarne vointa populara. Asa ca au continuat sa  ocupe
(prin niste bieti manipulati) piata Universitatii. Cind in cele din urma
au  fost evacuati din piata, in citeva ore s-a organizat o tentativa de
lovitura de  stat, atacind TOATE institutiile statului democrat, pentru
a impune o dictatura  a unui grupuscul. Atunci, asasinii pe care  dvs,
ii ridicati in slavi, au ucis. Statul era prea slab,  militia si armata
erau timorate pentru ca in decembrie 89 au facut multe rele,  asa ca
minerii, o gloata dezlantuita, a dat peste cap visele de marire ale
unora  care si vedeau anulate alegerile libere.   Sint convins ca daca
minoritarii dvs. ar fi acceptat rezultatele alegerilor si ar fi eliberat
piata  Universitatii sau nu ar fi atacat statul roman pentru forta
anularea  rezultatelor alegerilor, minerii nu au fi venit. Nu stiu ca
minerii sa fi omorit  pe cineva, dar stiu ca in inghesuiala de a da foc
la ministere si TV, unii  dintre agresori au fost raniti.  Multi au luat
bataie de la  gloata de mineri pentru motive puerile: ochelari, plete, o
privire, samd. Gloata  identica cu cea din revolutia franceza. O forta
manipulabila. Daca au fost morti, ei au  murit ucisi de colegii dvs. De
asasinii naimiti pentru o lovitura de  stat.   Gloata. Aceeasi gloata de
mineri care un an mai tirziu ataca statul si guvernul!   Asta este
ordinea istorica  si reala, sint cauze si efecte.     Pentru cei 120 de
miliarde  euro datorie publica a Romaniei, astept sa prezentati sursa
credibila. Eu va dau una de la mine:
http://gazeta-afacerilor.ro/2011/03/25/datoria-publica-a-romaniei-s-a-re\
dus-in-ianuarie-cu-18-la-19038-miliarde-lei/
<http://gazeta-afacerilor.ro/2011/03/25/datoria-publica-a-romaniei-s-a-r\
edus-in-ianuarie-cu-18-la-19038-miliarde-lei/>    Cautati cu:
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=datoria+publica+a+ro\
maniei+2011&ie=UTF-8&oe=UTF-8
<http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=datoria+publica+a+r\
omaniei+2011&ie=UTF-8&oe=UTF-8>      Cit priveste datoria  externa a
Romaniei, care nu este tot una cu datoria publica, BNR va ofera date
exacte nu MASULUITE din tastatura!
http://www.conferintadepresa.ro/2011/06/14/bnr-balanta-de-plati-si-dator\
ia-externa-aprilie-2011/
<http://www.conferintadepresa.ro/2011/06/14/bnr-balanta-de-plati-si-dato\
ria-externa-aprilie-2011/>    Si ma intreb cit de bagat  ati fost in
incercarea de lovitura de stat din iunie 90?  Cite gloante ati tras,
cite  molotovuri ati aruncat? Pe citi i-ati ranit/ucis in incercarea
disperata de a ne  impune o alta dictatura?

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...>
wrote:

> era vrorba de aniversarea Mineriadei, care schimbat subiectul?
>
> iar datoria de 120 de miliarde vi se pare asa irelevanta?
>
> care falsificare, puteti da cel putin DOUA exemple, asa ar rezulta din
afirmatia: “denaturarea intentionata a informatiilor este o
constanta in ultimele dvs. mesaje”

> care este valoarea reala?
>
> daca eu masluiesc suma de 120 de miliarde, puteti spune Dvs care e
valaorea reala?

> iar referitor la cei pe care colegii Dvs. i-au ucis in Piata, iarasi,
care set cifra reala?
> eu am zis “circa 50”, poate gresesc, dar care e valarea
reala?

> cind contrazic pe cineva (2+3 nu fac cinci) trebuie sa poti si spune
(deocandata ziz spunem, nu DOVEDI) care este valoarea corecta.

> daca opiniile sunt neconforme cu realitatea, va rog sa spuneti Dvs,
care ESTE realitatea!

> multumesc,
>

> Cristian.

broasca testoasa, va dau doar definitiile din DEX:
> MÃSLUÍ, mãsluiesc, vb. IV. Tranz. A face semne pe
cãrțile de joc pentru a le recunoaște sau a le
aranja astfel încât sã înșele pe
ceilalți jucãtori și sã câștige.
♦ P. gener. A falsifica, a trișa. – Probabil
maslã + suf. -ui.
> A MÃSLUÍ ~iésc tranz. 1) (cãrțile de joc) A
prevedea cu anumite semne sau a aranja într-un fel nepermis (cu
scopul de a înșela pe ceilalți jucãtori). 2)
fig. A denatura în mod intenționat, prezentând drept
veritabil. /maslã + suf. ~ui

> Asa ca, printre altele, de unde ati scos 120 miliarde?
> Falsificarea istoriei, denaturarea intentionata a informatiilor este o
constanta in ultimele dvs. mesaje.
> In plus o tot dati pe amanunte insignifiante, fara legatura cu lumea
reala, irelevante.
> Si va place sa schimbati "subject", asa ca sa nimic la deruta.
> Va las deci cu altii.
>

> DC? T
>
> Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
> Cînd se suie scroafa în pom
> Cine tace nu e om.

ASPECTE AM MASLUIT?

masura dvs. si mai ales dupa chipul si asemanarea dvs. Niste bocuri!
(DEX)

Iorga! Dvs.?

Raspunde prin e-mail lui