From: Uplink
Sent: Sunday, June 19, 2011 8:43 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat licenta de a fura?!

In America sta IRS-u' pe tine, indiferent cum ti-ai obtinut averea. O cifra sa
nu se potriveasca si poti sa te arunci in fata trenului daca esti slab de
inima. Din cand in cand castigi loteria auditurilor chiar daca se potrivesc
toate cifrele.

Da' eu nu cunosc America. Poate spune Dan G de la fata locului cum e. :)