Lasa-l in pace, ai mila de el, nu-i mai tot pomeni de neuroni ca n-are saracu'
Ce lege sa scrie natantocu' de-abia isi scrie numele.
Dan G
On 7/12/2011 12:37 AM, Arhitectura wrote:

Domnu inginer,
Cu mare mila pentru defazarea neuronala in care va aflati, va amintesc ca discutia era despre cum ati scris 'neavoastra legea 139, cum primiti certificate verzi ca persoana fizica si cum nu va sare in aer instalatia la numai 2 kW putere. RESTUL ..... este frectie Diana la picior de lemn, doar, doar iesiti din rahatul in care v-ati bagat singur datorita mitomaniei de care suferiti si nebagarii in seama de catre restul omenirii.
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* dan-calin <mailto:office.sunval...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Monday, July 11, 2011 8:35 PM
    *Subject:* [protest-ro] Re: unul singur!

    Domnu Dicku Paturika mika,
    Am vrut. Am luat funie, am luat sapun si am cautat vila dumitale
    sa gasesc o grinda. Vila nu avea grinzi si nici nu era vila, era
    doar un teren viran cu balarii.
    Asa ca am luat o teapa, din lemn de prun (Andries) pentru a ti-o
    scoate pe gura dupa ce o infig la locul potrivit. Stiu ca esti
    obinuit cu gustul virfului de teapa!
    *_Asa ca revin la legea 139 si 220. _*
    Mai cititi o data, de doua, de trei, de... 2345995483409200498232
    ori, si in final, pentru o secunda sau mai putin veti intelege,
    dupa care imediat veti uita. Modificarea permite, de fapt obliga
    preluarea energiei regenerabile de la toti, inclusiv de la
    persoanele fizice.
    Zi Paturica si trage apa!
    *Puteti emite ceva pe subiectul celor 2 legi?*

    Cînd se suie scroafa în pom

    > Domnu semi-doctu,
    >
    > Cand incepti sa-ti pui funia de gat de oftica, sa ne chemi sa
    asistam si noi la spectacol.
    > Sper ca pentru srangerea latului NU o sa folosesti o vartelnita
    made in Valea Soarelui.
    > Si ca de obicei sa dai o alta teapa.
    >

    > Somn usor,

    cine trebuie, ati ajuns pseudoarhitect cu portofoliul facut de
    nevasta.
    > Faptul ca dvs. aveti aparate vechi, adunate de la vechituri, ca
    tot exista marea colectare de electrocasnice, nu este o lauda.
    Arata doar cite milioane de euro ati adunat.
    > Utilizarea intensa a prizei este doar o dovada de uluitoare
    prostie, daca nu am sti ca dvs. judecati cu boileru de noapte sub
    presiune, ceea ce va face "dãºtept"!

    > Soacra mea, femeie de treaba, s-a dus in anul in care te-ai
    scapat matale de Piranda ta satula sa iti calce rufele soioase.

    > Da domnu' boiler de cacat, Diku Paturica, legea 139/2010
    modifica legea 220/208, ai prins repede si ai scris ca sa nu uiti.
    > Acum inteleg de ce dsclex este un site atit de arid si de
    rusine: va lasa tot mai mult nervii.

> [...]
    toti, inclusiv de la persoanele fizice.
    > Zi Paturica si trage apa!
    >
    > Apropo de plop: a fost in istoria recenta un cretin, aproape la
    fel de mare ca dvs., la masa, care in '89 a vorbit la fel despre
    fructele plopului.
    > Ghici ce i-a trecut prin cap si venea dinrt-un AK?!
    >
    > Si inca ceva. Alzheimerul v-a impiedica sa stiti unde ati fost
    ranit. Va spun eu: in Afganistan! Dar deja ati uitat ce v-am spus!

    > O mika corectura pentru dvs. Nu sinteti un "arhitect dobitoc".
    > Dvs. sinteti un pseudoarhitect dobitoc, ceea ce este cu totul
    altceva.

    > Ati aderat la noua dreapta pentru ca nu stiti sa o faceti cu
    stinga? Daca ati fi fost ambidextru era mai simplu.

    > DC? T
    >
    > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    > Cînd se suie scroafa în pom
    > Cine tace nu e om.

    Sorelui !
    socoteala si nici puradeii nu au calculatoare sau televizor.

    220/2008 si NU INLOCUIESTE pe 220 !
    completarile ulterioare, in 13 august 2010.
    nu are de ce vorbeste, doar PRODUCATORII (atestati), animal tembel
    ce esti, primesc certificate verzi.
    calitatea de PRODUCATOR, pentru ca esti PERSOANA FIZICA !

    Narcisa Iorga vad injuraturi in orice le depaseste bagajul lor de
    200 cuvinte!

    toate mergind in plin. Se poate si mai putin.
    fotovoltaice. Costa circa 6000 euro.

    Soarelui, asigura inclusiv pentru persoanele fizice, obligatia
    preluarii energiei regenerabile si plata a 6 certificate verzi. Un
    certificat verde se plateste intre 27-65 euro. Acum se platesc 45
    euro, cred.

    incluzi panourile in acoperis, nu mai ai nevoie de tigla (sau ce o
    fi) si amortizarea este si mai rapida.

    adica 750 kWh pe luna, respectiv 9 MWH pe an.

    heliostatice, dar nu mai pot fi incluse in acoperis.

    obtinut legea 139/2010: sa eliminam stocarea, sa se preia curentul
    electric produs si de persoane fizice, inclusiv cei care produc
    sub 1 MW si sa fie platite certificatele verzi, echivalentul a
    Feed in Tarrif (FiT) din vest.

    dreptate - ca la injuraturi se proiece orice marlan, cu ar'metica
    e mai greu... >:)

    functionand simultan, pe langa frigider, televizor, si niste becuri
    ce nu consumi din aia 5 kW, macar primesti inapoi gratis.
    energiei electrice din surse regenerabile cu putere instalata sub
    1 MW pe loc de consum, ............ pot beneficia din partea
    furnizorilor cu care au contract de furnizare a energiei
    electrice, la cerere, de serviciul de regularizare, financiara
    si/sau cantitativa, între energia livrata si energia consumata din
    retea, conform unei metodologii elaborate de ANRE, în termen de 60
    de zile de la intrarea în vigoare a prezentei legi*).
    mea, consum 400 kW/luna, si ce bag ziua in retea, consum "noaptea".

http://www.money.ro/singurul-producator-roman-de-energie-fotovoltaica-inca-asteapta-sa-rasara-soarele-si-pentru-el_1019791.html

Raspunde prin e-mail lui