Ce intelegi prin  "respire"?

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" <sustrain@...> wrote:

> Adica pe exterior mai adauga un strat (de regula din polistiren) peste
fatzada, pe care dupa aia il tencuiesc (nu stiu cu ce) si il vopsesc,
frumos... >:)

> Dat fiind ca e relativ scumpa, chestia, nu toata lumea isi
"reabiliteaza" apartamentul (iar eu n-am de gand sa o fac, de a naibii!
ca vreau ca peretele sa imi "respire") - astfel incat blocurile arata
cam ca... va imaginati cum >:))

> Bine! in mod normal ar trebui si sa se inlocuiasca instalatiile uzate
samd... adica sa fie inlocuit / reparat / adaptat tot ce poate sa duca
la pierderi de caldura ;)

> Codruta
>

>   From: dan G
>

>   Nu stiu daca realizezi ce s-ar intampla daca fatadele blocurilor ar
fi blocate cu panouri solare! Si asa sunt urate ca dracu' !
>   Aici lumea cam evita panouri solare vizibile.
>   Nu prea stiu in ce consta "reabilitatea termica " a blocurilor.
>   Dan G
>   On 7/9/2011 11:07 AM, M Cristian Ioan wrote:
>

>     pina la vila arhitectului, ar fi de montat panorui pe fatadele
blocurilor!

>     Statul de ce nu sprijina treba asta?
>
>     Acum a venit canciula, si mi-a picat fisa: terasele blocurilor
existente accepta un numar redus de panorui solare, dar fatadele
blocurilor ofara o suprafata mare pentru montarea lor, evident la
etajele superioare.

>     la mine fatada este spre sud si ma bate soarele toata ziua.
>     panoruile montate pe fatada ar putea prelua o parte din energia
asta, iar alta parte ar putea fi reflectata, in fine, ar contitui un
strat izolator suplimentar.

>     Daca tot incepuse acusi trei ani reabilitarea termica a
blcourilor, finantata de Primarii, de ce sa o faca doar cu izolatie
pasiva, polistiren, si nu si cu solutii active, panorui fotovoltaice sau
capatoare solare?

>     ca daca vrea un locatar sa faca, pe banii lui, interventia la
fatada este mai dificila de unul singur!

Raspunde prin e-mail lui