Depinde de pozitia pe care  te afli. Direct nici pe mine nu ma  atinge
sau afecteaza.   Dar acum exista contracte  part time, o ora pe zi, pe
durata nedeterminata care permit evaziunea cea mai  mare cu acte in
regula. Omul munceste cite ore are  nevoie patronul, nu este protejat,
nu are pensie si asistenta medicala, si  primeste bani cit vrea
patronul. Iar patronul nu poate fi  prins pentru ca are "contract". Asta
este una din marile  realizari ale noului cod: a legalizat exploatarea
ilegala. Muncitorii de orice fel pot  fi exploatati fara mila. Nu in
locuri mici, unde se lucreaza ca in familie, ci  acolo unde seful cel
mare este un anonim pentru angajat si invers, unde  "motorul" este
profitul cu orice pret si prin orice mijloace.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Uplink <advantis@...> wrote:

> Eu n-am nici o problema cu noul cod al muncii. Am citit modificarile
si n-am
> vazut de ce se plange atata lume ca nu-i bun.
>
> 2011/6/25 dan-calin office.sunvalley@...

Basarab

civila†se

Raspunde prin e-mail lui