  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, July 10, 2011 3:36 PM
  Subject: [protest-ro] Re: unul singur!

  Ce de timpenii! Calcule tectonice! Patineaza si musca pe creierasul asta mik!
  Si este si legea 139/2010 dislexikule!

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > Tocmai iti spuneam ca fotovoltaicele nu sunt pentru oamenii muncii.
  > Ai vazut ce scrie:
  > "1 MW ......, pentru constructia caruia a cheltuit trei milioane de euro,
.."
  > La o cifra de bun simt, circa 5kW, cheltuielile sar de 10.000 euro, fara
stocare.
  > Iar 5 kW inseamna o masina de spalat si un aer conditionat functionand
simultan, pe langa frigider, televizor, si niste becuri
  > 8-9 ore pe zi, restul din retea.
  > Daca ai pe cine trebuie :))) si "te conecteaza" la retea, ce nu consumi din
aia 5 kW, macar primesti inapoi gratis.
  > -Legea 220/2008
  > (6) Persoanele fizice ce detin unitati de producere a energiei electrice
din surse regenerabile cu putere instalata sub 1 MW pe loc de consum,
............ pot beneficia din partea furnizorilor cu care au contract de
furnizare a energiei electrice, la cerere, de serviciul de regularizare,
financiara si/sau cantitativa, între energia livrata si energia consumata din
retea, conform unei metodologii elaborate de ANRE, în termen de 60 de zile de
la intrarea în vigoare a prezentei legi*).
  > Deci sa zicem ca am investit 15.000 euro in instalatia mea, consum 400
kW/luna, si ce bag ziua in retea, consum "noaptea".

http://www.money.ro/singurul-producator-roman-de-energie-fotovoltaica-inca-asteapta-sa-rasara-soarele-si-pentru-el_1019791.html

Raspunde prin e-mail lui