Aveti nervi domnu Diku  Paturica? Si de ce v-ati lasat barba?  Rideti
cind vedeti un cretin?     DC? T

Dubito ergo  cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e  om.

> Da, dar astia care se pricep la injuraturi nu sunt moderati. :)))
> Asa ca linjinierul are avantaj serviciu, la manjirea omenirii cu cacat
!
> Ca atat i-a mai ramas.
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

ca la injuraturi se proiece orice marlan, cu ar'metica e mai greu... >:)

> [...]
>     Cînd se suie scroafa în pom
>     Cine tace nu e om.
>

>     --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>     >
>     > Tocmai iti spuneam ca fotovoltaicele nu sunt pentru oamenii
muncii.
>     > Ai vazut ce scrie:
>     > "1 MW ......, pentru constructia caruia a cheltuit trei milioane
de euro, .."
>     > La o cifra de bun simt, circa 5kW, cheltuielile sar de 10.000
euro, fara stocare.
>     > Iar 5 kW inseamna o masina de spalat si un aer conditionat
functionand simultan, pe langa frigider, televizor, si niste becuri
>     > 8-9 ore pe zi, restul din retea.
>     > Daca ai pe cine trebuie :))) si "te conecteaza" la retea, ce nu
consumi din aia 5 kW, macar primesti inapoi gratis.
>     > -Legea 220/2008
>     > (6) Persoanele fizice ce detin unitati de producere a energiei
electrice din surse regenerabile cu putere instalata sub 1 MW pe loc de
consum, ............ pot beneficia din partea furnizorilor cu care au
contract de furnizare a energiei electrice, la cerere, de serviciul de
regularizare, financiara si/sau cantitativa, între energia livrata si
energia consumata din retea, conform unei metodologii elaborate de ANRE,
în termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei
legi*).
>     > Deci sa zicem ca am investit 15.000 euro in instalatia mea,
consum 400 kW/luna, si ce bag ziua in retea, consum "noaptea".
>     > 400 x 0.40 = 160 ron/luna
>     > 160 x 12 = 1920 ron/an
>     > 15.000 euro = 63.000 ron.
>     > 63.000 / 1920 = recuperare investitie in 32 DE ANI !
>     > Hai 30 :)
>     > Panourile fotovoltaice sunt garantate ca dupa 25 de ani mai dau
80% din putere.
>     >
>     > Daca nu ai ce face cu 15.000 de euro ...... te poti distra cu
ecologia.
>     >
>     > Ban la ban trage !
>     > Ecologia nu e pentru pauperi, nici macar in occident. :)
> [...]
http://www.money.ro/singurul-producator-roman-de-energie-fotovoltaica-in\
ca-asteapta-sa-rasara-soarele-si-pentru-el_1019791.html
>     >

Raspunde prin e-mail lui