  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, July 11, 2011 4:50 PM
  Subject: [protest-ro] Re: unul singur!

  Codruta,

  Exact asa cum am scris acum vreo 2-3 zile. A plins Dicku, a venit "mamica" sa
il aline ca este persecutat.

  De fiecare data in asemena discutii, tu te legi numai de mine, de parca eu as
incepe sa o iau pe aratura. De fiecare data, "interventiile" tale de acest fel
sint "Re:" la un mesaj de al meu si te iei de mine. Ce ar fi sa lucrezi
preventiv si sa nu lasi mesajele de pe aratura si miriste ale lui Dicku.

  Era frumos, corect si onest din partea ta sa scri exact ce ai scris
raspunzindu-i lui Dicku.
  Eu tot incerc sa il trag inapoi la subiect, am incercat asta de vreo 10 ori,
dar Dicku Paturika o ia razna. La mine reclami "cacatul", al lui Dicku vad ca
iti este aproape parfumat, ceea ce este bine!
  Diku in mod categoric este un (o) bambilici petru ca este lipsit de
peronalitate, de  moravuri usoare si categoric derizoriu.

  Daca tu nu intelegi ce scriu, daca vrei sa te "conversezi" doar cu boilerul
de serviciu, spune-mi si plec imediat de pe lista asta.
  In fond si la urma urmei, eu incerc tin sau sa aduc discutiile la subiect si
la un nivel care este peste capacitatea

  Daca Dicku este si prost (dex) si agresiv, nu pot decit sa ma apar, asa cum
te aperi de potaile comunitare agresive si proaste: un spit in bot!
  Sigur, nu la modul direct, ci folosind ceea ce reclama si CNA, adica
folosirea "excesiva" a altor cuvinte decit cele din limita lor de 150-200 de
cuvinte.
  Mai exista si stilul si metoda si figura de stil, chestii complicate pentru
multi din CNA sau asemena lor. Un Dan Grigore sau o Narcisa Iorga se gaseste pe
orice drum.
  Dar daca vrei sa ma moderezi pentru asta, de ce nu? In fond protestul in ro
este liber numai cu aprobare!

  Mi se pare surprinzator ca Dicku sa isi impinga fudulia pina la a se crede
omenire. Poate ca el este minjit de cacat, pe dinfara si/sau pe dinauntru,
minjit poate chiar de mine cu ce aveam mai ieftin si mai la indemina, dar ca tu
unul mik si insignifiant, chiar plin de cacat sa te crezi omenire este o
problema de boiler sau telefon. Ori boilerul ti-ai ramas fara apa, ori fisa de
5 lei de aluminiu (F.O.C.A.) inca nu ti-a cazut.

  Oricum apetenta ta pentru a ma ataca mereu si numai pe mine este mai mult
decit ciudata.
  Si care este vina mea ca i-am raspuns la mesaj? Cu el personal nu am ce
discuta, iar aici pe lista, de fiecare data o ia razna, uitind subiectul,
probabil din acelasi motiv de Alzheimer. Si eu doar il pliciuiesc cu placerea
de a vina muste, ca altfel ar fi impuscat de Tiriac ca mistret de Vaslui nu de
Balc.

  Si nu am auzit de la tine nici un fel de comentarii referitoare la calculul
meu privind panourile fotovoltaice!!

  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" <sustrain@...> wrote:

  > Tin sa atrag atentia ca aceasta este o lista de discutii, nu un chat! Daca
aveti probleme particulare de rezolvat, rezolvati-le pe adresele personale!
Daca mai vad excese din astea, trec la moderare pt. un grup mai maricel de
persoane!

  > In alta ordine de idei, mi se pare o totala lipsa de fair-play sa te legi
provocator de cineva care stii ca este in dezavantaj "tehnic" (ma refer la Dl.
Dicu care este moderat / vs. cei nemoderati). Practic, numai lipsa de timp m-a
impiedicat sa-l dezmoderez, insa ma intreb daca nu e mai util sa-i moderez pe
ceilalti. Asta nu e "discutie" ci bambilici - parerea mea >:

  > Codruta
  >

  > From: dan-calin
  >

  > Aveti nervi domnu Diku Paturica?
  > Si de ce v-ati lasat barba? Rideti cind vedeti un cretin?
  >

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.

la injuraturi se proiece orice marlan, cu ar'metica e mai greu... >:)

simultan, pe langa frigider, televizor, si niste becuri
din aia 5 kW, macar primesti inapoi gratis.
electrice din surse regenerabile cu putere instalata sub 1 MW pe loc de consum,
............ pot beneficia din partea furnizorilor cu care au contract de
furnizare a energiei electrice, la cerere, de serviciul de regularizare,
financiara si/sau cantitativa, între energia livrata si energia consumata din
retea, conform unei metodologii elaborate de ANRE, în termen de 60 de zile de
la intrarea în vigoare a prezentei legi*).
kW/luna, si ce bag ziua in retea, consum "noaptea".

http://www.money.ro/singurul-producator-roman-de-energie-fotovoltaica-inca-asteapta-sa-rasara-soarele-si-pentru-el_1019791.html

Raspunde prin e-mail lui