Hahaha!
In loc sa te pretuiasca lumea ca prezinti metodic si stiintific problema cu energia, esti moderat.
Sa rada si curcile de lista asta!
Dan G
On 7/10/2011 7:33 AM, Arhitectura wrote:

Da, dar astia care se pricep la injuraturi nu sunt moderati. :)))
Asa ca linjinierul are avantaj serviciu, la manjirea omenirii cu cacat !
Ca atat i-a mai ramas.
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* Codruta N <mailto:sustr...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Sunday, July 10, 2011 3:40 PM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Re: unul singur!

    Vino tu cu alte calcule, cu care sa demonstrezi ca nu are dreptate
    - ca la injuraturi se proiece orice marlan, cu ar'metica e mai
    greu... >:)
    Codruta

        *From:* dan-calin <mailto:office.sunval...@gmail.com>

        Ce de timpenii! Calcule tectonice! Patineaza si musca pe
        creierasul asta mik!
        Si este si legea 139/2010 dislexikule!

        Cînd se suie scroafa în pom
        Cine tace nu e om.

        --- In protest-ro@yahoogroups.com
        <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>, "Arhitectura" <dsc1@...>
        wrote:

        > Tocmai iti spuneam ca fotovoltaicele nu sunt pentru oamenii
        muncii.
        > Ai vazut ce scrie:
        > "1 MW ......, pentru constructia caruia a cheltuit trei
        milioane de euro, .."
        > La o cifra de bun simt, circa 5kW, cheltuielile sar de
        10.000 euro, fara stocare.
        > Iar 5 kW inseamna o masina de spalat si un aer conditionat
        functionand simultan, pe langa frigider, televizor, si niste
        becuri
        > 8-9 ore pe zi, restul din retea.
        > Daca ai pe cine trebuie :))) si "te conecteaza" la retea, ce
        nu consumi din aia 5 kW, macar primesti inapoi gratis.
        > -Legea 220/2008
        > (6) Persoanele fizice ce detin unitati de producere a
        energiei electrice din surse regenerabile cu putere instalata
        sub 1 MW pe loc de consum, ............ pot beneficia din
        partea furnizorilor cu care au contract de furnizare a
        energiei electrice, la cerere, de serviciul de regularizare,
        financiara si/sau cantitativa, între energia livrata si
        energia consumata din retea, conform unei metodologii
        elaborate de ANRE, în termen de 60 de zile de la intrarea în
        vigoare a prezentei legi*).
        > Deci sa zicem ca am investit 15.000 euro in instalatia mea,
        consum 400 kW/luna, si ce bag ziua in retea, consum "noaptea".

http://www.money.ro/singurul-producator-roman-de-energie-fotovoltaica-inca-asteapta-sa-rasara-soarele-si-pentru-el_1019791.html

Raspunde prin e-mail lui