  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, July 15, 2011 5:00 PM
  Subject: [protest-ro] Re: Virus!!

  Cu sarlatani ca dvs. nu multumesc.
  Am Bitdefender Total Security, la jumatate pretul ca il iau direct si nu de
la intermediari.

  Si apropo. Era un avertisment. Fisierul de 1.1 Mb nu este un virus cunoscut
inca, sau este un program ce va deschide usa calculatorului spre unii care vor
sa umble la ... site.

  Noroc ca sinteti fudul si despre dvs. stim destul!

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > In mod cert ati fost atacat cibernetic, pentru convingerile dvs politice !
  > Dar eu sunt baiet bun si cum imi trimiteti 60 ron, va gratiez si va dau un
Bit Defender 2011 Internet Security.

; [er] ; civitas_nos...@yahoogroups.com ;
orasul_nostru-varos...@yahoogroups.com ; gru...@yahoogroups.com
  > Sent: Friday, July 15, 2011 10:32 AM
  > Subject: [protest-ro] Virus!!
  >

  > Am primit un mesaj de la "stirileprotv" unde eram anuntat de moartea lui
Eminen.

http://rvlutn.com/eminem.jpg.exe. (NU INCERCATI!)

  > Dupa cum se vede este un FISIER executabil, un virus.
  >

  > ing. Dan-Calin Tocaciu
  > Asociatia "Valea Soarelui"
  > "Sun Valley" Association

Raspunde prin e-mail lui