Eu daca trebuie sa stau pe Windows stau pe cont limitat si nu folosesc
contul de administrator decat daca trebuie. N-am mai stat de mult pe
Windows, asa ca am uitat niste chestii care in principiu sunt asa: 1. Pune
parola la contul "Administrator"; 2. Vezi ca "Administrator" e un cont
"invizibil" pe care poti sa-l treci usor cu vederea. 3. In Windowsurile mele
eu redenumesc contul "Administrator" in "root", asa de chestie :) 4. LAN cu
NAT pentru toate PC-urile si port forwarding selectiv.

Fiecare hamster avea cont limitat. Mai urlau din cand in cand ca nu pot
instala nush ce joc de pe net, dar le trecea repede. O singura chestie a
trecut pe langa mine (in contul limitat) si pe langa antivirus si pe langa
antispyware si am vazut-o doar pentru ca site-ul .ru la care se conecta a
disparut si un svchost.exe s-a apucat sa rupa procesorul doar din contul meu
(celelalte conturi erau ok). Windows foarte fericit imi confirma ca e
svchost-ul lui, cu semnatura valida si tot, desi se executa dintr-un
director de startup al contului meu.

Frate-meu isi instala Windowsu' pe compu' lui la fiecare doua saptamani.
Compu' meu a murit de la E.on luna trecuta, da' Windowsu' tot n-are nici o
problema, desi n-a fost updatat de cand am fost eu ultima data in RO (cativa
ani).

Raspunde prin e-mail lui