dICIsor (imbecil, cretin,  idiot),   "Prostul daca nu-i fudul,parca nici
nu-i prost  destul!" Iar  matale esti fudul pina la loc comanda!     Vad
ca  rivniti la Daciana. Nu va mai satisface Manuela dvs. cea ambidextra?
A incetat   sa fie ferma? Sau a devenit ferma animalelor?

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e  om.

> Da domnu inginer,
>
> Am lamurit totul.
> Dar tot a mai ramas ceva.
> Sa il lamuriti pe Ponta sa va cedeze locul/functia/nevasta, etc.
>
> Cu stima
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

mitomanu de profesie, sau hai sa zicem direct: mincinosul ordinar!

>   Sa revenim la subiect!
>   Pe de alta parte avem deja citeva subiecte solutionate (mai multe
decit cele de jos, dar nu merita sa imi pierd timpul cu inventarul lor):
>       Am lamurit cu legea 220/2008: se dau certificate verzi si
energia se preia si de la persoane fizice. d'ICI spunea ca nu.
>       Am lamurit ca izolatia termica lucreaza in ambele sensuri, si
iarna si vara. d'ICI spunea ca nu.
>       Am lamurit ca panorile vegetale ajuta la izolarea termica. d'ICI
spunea ca nu.
>       Am lamurit ca habar nu aveti  de contabilitate, unde prostia
dvs. este proverbiala. Nu sinteit in stare sa legati citeva cuvinte:
ONG, nonprofit, proiecte, facturi, scadenta, 3, 6, luni, fonduri.

>   Infarctul este programat pentru 2124, in ultima zi de joi.
Intr-adevar decesul meu este asadar mult prea apropiat si da, evident ca
sinteti vinovat. Asteptam donatia dvs. de citeva milioane ... de globule
rosii! Probabil ca vor veni odata cu coliva!
> [...]
>

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > Domnu inginer,
>   >
>   > Sa ma anuntati cand se declaseaza infarctul.
>   > O sa dau si eu cateva milioane la inmormantare, ca bun crestin ce
sunt.
>   > Recunosc ca partial am si eu o vina in apriopiatul dvs deces.
tehnice este inadecvata pentru dvs.
> [...]
spunea ca nu.
>   >
>   > Acum te bagi in contabilitate, unde prostia ta este proverbiala.
Dar pentru cei care pricep citeva cuvinte: ONG, nonprofit, proiecte,
facturi, scadenta, 3, 6, luni, fonduri.
>   >
>   >
>   > Copii au spus ca asteapta coliva. Dar probabil ca si asta va
trimisa cum este prezentarea vilocului dvs. cu un singur perete si buda
cu 2 pari!
> [...]
>   >
>   > DC? T
>   >
>   > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > Cînd se suie scroafa în pom
>   > Cine tace nu e om.
>   >
>   >
>   >
>   > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   > >
>   > > Domnu Imginer,
>   > >
>   > > Cu toata stima, mi se rupe in 14 de sindroamele matale de
schiziofrenie, maina persecutiei si mania grandorii.
>   > > Daca vrei sa reinventezi istoria de pe lista, sterge neica toate
mesajele mele si scrie altceva.
>   > > Cred ca iubirea mea de o viata, d-na Nedelcu, iti va oferi tot
ajutorul necesar.
>   > >
>   > > In rest:
>   > > La ce venituri ai pe firma aia de rahat si pe ong, probabil ca
dupa multe eforturi poti sa iti incalti puradeii si sa pui o fusta pe
Piranda !
>   > > O sa-ti trimit cate o coliva la parastase ,ca sa nu iti moara
urmasii de foame cu pomenirile.
>   > >
>   > > Cand o sa puna d-na Nedelcu, pe lista, ultimile poze cu vila
mea, ia un pumn de extraveral.
>   > > Daca o sa le puna, si nu o sa zica ca Yahoo le-a bagat la spam.
:)))))))))))))))
>   > >
>   > > Cu stima,
>   > > Dicu-Sava Cristian
>   > > www.dsclex.ro
>   > > http://arid.wordpress,.com
>   > >
>   > >
nevasta plus sex intimplator. Tu nu ai nimic din toate astea, nici macar
pe manuela, cu atit mai mult cu cit nu iti plac jidanii din PSD!
> [...]
>   > >
>   > > DC? T
>   > >
>   > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > > Cînd se suie scroafa în pom
>   > > Cine tace nu e om.
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   > > >
>   > > >
>   > > >
>   > > > Cu datorii de 61407 RON in 2009 la asociatia Valea Soarelui,
de platit pana in 2011, cred ca dvs. nu v-ati termoizolat nici macar
apartamentul. :)))
>   > > >
>   > > >
>   > > > Cu stima,
>   > > > Dicu-Sava Cristian
>   > > > www.dsclex.ro
>   > > > http://arid.wordpress.com
>   > > >
>   > > >
cind se intimpla si il vindeti la fel pe Bitdefender la colectat
materiale cu suprapret.
>   > > > Mai sint "calculatoarele" de porc, alea insa au mai multi
neuroni decit dvs., va depasesc capacitatile cognitive.
>   > > >
>   > > > Am uitat sa va spun, Valea Soarelui este un ONG, nu o locatie
si nu o institutie de scos profit cu orice pret si prin orice mijloace!
> [...]
>   > > >
>   > > > DC? T
>   > > >
>   > > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > > > Cînd se suie scroafa în pom
>   > > > Cine tace nu e om.
>   > > >
>   > > >
>   > > >
>   > > > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   > > > >
>   > > > > Da domnu linjinier,
>   > > > >
>   > > > > Asa este, numai ca eu traiesc din "calculatoare" iar dokmnia
voastra din ce pica de la Primarie.
>   > > > > Cate eoliene ati construit ?, ca de vandut inca nu ati
vandut nici una !
>   > > > >
>   > > > > Cu stima,
>   > > > > Dicu-Sava Cristian
>   > > > > www.dsclex.ro
>   > > > > http://arid.wordpress.com
ajuta sa intelegeti ca dvs. sinteti un simplu utilizator de
calculatoare, un fel de habarnist. Spre informarea dvs. programele pot
fi setate.
> [...]
>   > > > > DC? T
>   > > > >
>   > > > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > > > > Cînd se suie scroafa în pom
>   > > > > Cine tace nu e om.
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@
wrote:
>   > > > > >
>   > > > > > Nimic nu este perfect, dar cand esti urechist ca unii
ingineri este normal sa umpli chilotii si din cauza unui cookie cu
ActivX.
>   > > > > > Daca chiar avea BitDefender, ii bloca firewall-ul din el,
orice fisier cu .exe in coada sau executarea lui.
>   > > > > >
>   > > > > > Cu stima,
>   > > > > > Dicu-Sava Cristian
>   > > > > > www.dsclex.ro
>   > > > > > http://arid.wordpress.com
>   > > > > >
>   > > > > >
licenta pe un an mi-a placut mai putin
>   > > > > >
>   > > > > > dar nicun antivirus nu este perfect, iar virusii noi,
desigur, au succes in atac tocmai pt ca reusesc ss se ascunda fata de
motoarele de detectare!
>   > > > > >
>   > > > > > trebuie sa traisca producatorii de AV, daca antivirusii
gratuiti a r fi perfecti, ce s-ar face?
>   > > > > >
>   > > > > > trebuie sa apara noi si noi amenintair informatice, asa
cum a fost in domeniul medical cu gripa aviara, gripa porcina, etc
>   > > > > >
>   > > > > >
>   > > > > > From: dan G
>   > > > > > Sent: Friday, July 15, 2011 2:04 PM
>   > > > > > To: protest-ro@yahoogroups.com ; Arhitectura
>   > > > > > Subject: Re: [protest-ro] Virus!!
>   > > > > >
>   > > > > >
>   > > > > > Sa inteleg ca tantalaul semidoct, nici macar o protectie
anti virus nu are?
>   > > > > > AVG este gratis! Sau semidoctu este prea talamb ca sa il
instaleze si ii trebe ajutor de la "arhitectu'?

Raspunde prin e-mail lui