  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, July 22, 2011 5:34 PM
  Subject: [protest-ro] Re: Virus!!

  dICIsor (imbecil, cretin, idiot),

  "Prostul daca nu-i fudul,parca nici nu-i prost destul!" Iar matale esti fudul
pina la loc comanda!

  Vad ca rivniti la Daciana. Nu va mai satisface Manuela dvs. cea ambidextra? A
incetat  sa fie ferma? Sau a devenit ferma animalelor?

  Cînd se suie scroafa în pom

  > Da domnu inginer,
  >
  > Am lamurit totul.
  > Dar tot a mai ramas ceva.
  > Sa il lamuriti pe Ponta sa va cedeze locul/functia/nevasta, etc.
  >
  > Cu stima
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

profesie, sau hai sa zicem direct: mincinosul ordinar!

  > Sa revenim la subiect!
  > Pe de alta parte avem deja citeva subiecte solutionate (mai multe decit
cele de jos, dar nu merita sa imi pierd timpul cu inventarul lor):
  > Am lamurit cu legea 220/2008: se dau certificate verzi si energia se preia
si de la persoane fizice. d'ICI spunea ca nu.
  > Am lamurit ca izolatia termica lucreaza in ambele sensuri, si iarna si
vara. d'ICI spunea ca nu.
  > Am lamurit ca panorile vegetale ajuta la izolarea termica. d'ICI spunea ca
nu.
  > Am lamurit ca habar nu aveti de contabilitate, unde prostia dvs. este
proverbiala. Nu sinteit in stare sa legati citeva cuvinte: ONG, nonprofit,
proiecte, facturi, scadenta, 3, 6, luni, fonduri.

  > Infarctul este programat pentru 2124, in ultima zi de joi. Intr-adevar
decesul meu este asadar mult prea apropiat si da, evident ca sinteti vinovat.
Asteptam donatia dvs. de citeva milioane ... de globule rosii! Probabil ca vor
veni odata cu coliva!
  > Avem rabdare sa asteptam.
  >

  > Pina atunci luati problema in mina si tineti-o ferm!
  >

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.

pentru cei care pricep citeva cuvinte: ONG, nonprofit, proiecte, facturi,
scadenta, 3, 6, luni, fonduri.

este prezentarea vilocului dvs. cu un singur perete si buda cu 2 pari!

schiziofrenie, maina persecutiei si mania grandorii.
mesajele mele si scrie altceva.

multe eforturi poti sa iti incalti puradeii si sa pui o fusta pe Piranda !

:)))))))))))))))

plus sex intimplator. Tu nu ai nimic din toate astea, nici macar pe manuela, cu
atit mai mult cu cit nu iti plac jidanii din PSD!

platit pana in 2011, cred ca dvs. nu v-ati termoizolat nici macar apartamentul.
:)))

intimpla si il vindeti la fel pe Bitdefender la colectat materiale cu suprapret.
decit dvs., va depasesc capacitatile cognitive.

institutie de scos profit cu orice pret si prin orice mijloace!

voastra din ce pica de la Primarie.

intelegeti ca dvs. sinteti un simplu utilizator de calculatoare, un fel de
habarnist. Spre informarea dvs. programele pot fi setate.

este normal sa umpli chilotii si din cauza unui cookie cu ActivX.
fisier cu .exe in coada sau executarea lui.

succes in atac tocmai pt ca reusesc ss se ascunda fata de motoarele de
detectare!

fost in domeniul medical cu gripa aviara, gripa porcina, etc

instaleze si ii trebe ajutor de la "arhitectu'?

Raspunde prin e-mail lui