  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, July 15, 2011 11:43 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

  eu am Avira, iar la servici M$ Security essentials

  am folosit si AVG gratuit, in schimb Bitdefender cu licenta pe un an mi-a
placut mai putin

  dar nicun antivirus nu este perfect, iar virusii noi, desigur, au succes in
atac tocmai pt ca reusesc ss se ascunda fata de motoarele de detectare!

  trebuie sa traisca producatorii de AV, daca antivirusii gratuiti a r fi
perfecti, ce s-ar face?

  trebuie sa apara noi si noi amenintair informatice, asa cum a fost in
domeniul medical cu gripa aviara, gripa porcina, etc