From: M Cristian Ioan <cristio...@gmail.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sunday, July 17, 2011 7:48 AM
Subject: Re: [protest-ro] Re: Virus!!

Un astfel de virus de tip “vechi” era 848!

perfec adevarat ca virusii de azi se bazeaza pe prostia
utilizatorilor.

dar nu cred ca sunt toti prosti, exista si virusii foarte
perfizi si inteligenti.

care, intre altele, raman nedetectati, si nu se manifesta
imediat.

pentru ca daca “iti formateaza harddiskul C:”, asa cum
spune legenda urbana, sigur ca tia facut o paguba mare, dar nu se poate
transmite mai departe

iar cu virusii foarte scurti de pe dischete, imi aduca
bine aminte.

Am avut rpoin 1994 probleme cu asa ceva, un virus nou,
necunoscut de antivirusii de care dispuneam (de genul MacAffee).

am apelat la doi studenti ca sa ne salveze, au facut un
antivirus specific – scana si anihila numia noul virus, pe care l-au denumit
848.

de ce asa?

pentru ca aceea era lungimea, in octeti, a
virusului!

nu stia sa comprime, daca te uitai cu atentie, vedeai ca
fiserele la care s-a atasat du devenit cu 849 de octeti mai lungi.

Microsoft avea un utilitar pentru DOS ce verifica si
compara lungimea fisiereleor, atagand atentia daca au intervenit modificari
suspecte. Nu putea sa curete virusul, dar semnala problema ...