  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, July 16, 2011 9:48 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

  nu e chiar asa!

  Sigur ca exista un decalaj considerabil intre momentul aparitiei unui nou
virus si momentul cand antivirusul isi actualizeaza corespunzator baza de date
si motorul. Dar eu pasa pe Update la fiecare jumatate de ora, si ma bucur cand
vad ca a gasit o versiune noua si o descarca.

  malware este altceva, am instalat si anti-Malware de la malwarebytes, dar nu
l-am mai actualizat si folosit de doua saptamani

  eset firesc sa dea rezultate pozitive, daca ar zice ca nu gaseste nimic, cum
si-ar mia justifica existenta?