From: M Cristian Ioan <cristio...@gmail.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Saturday, July 16, 2011 9:48 PM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

nu e chiar asa!

Sigur ca exista un decalaj considerabil intre momentul
aparitiei unui nou virus si momentul cand antivirusul isi actualizeaza
corespunzator baza de date si motorul. Dar eu pasa pe Update la fiecare
jumatate
de ora, si ma bucur cand vad ca a gasit o versiune noua si o
descarca.

malware este altceva, am instalat si anti-Malware de la
malwarebytes, dar nu l-am mai actualizat si folosit de doua
saptamani

eset firesc sa dea rezultate pozitive, daca ar zice ca nu
gaseste nimic, cum si-ar mia justifica existenta?