  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, July 16, 2011 11:00 PM
  Subject: [protest-ro] Re: cianuristii au multi simpatizanti!

  La Rosia Montana exista o lege sau ceva asemanator, care interzice orice alta
activitate in afara de minerit.
  NU se poate deschide hotel, restaurant, magazin, afacere de asamblat haine
sau masini, nimic, absolut nimic decit minerit.

  Acolo nu se vrea minerit ci o exploatare de suprafata care sa rada efectiv 5
munti si distrugerea unor vestigiii inestimabile istoric.

  Problema majora nu o reprezinta cianura in sine ci modul ei de utilizare.

  Apele cu pulberea si cu cianura reziduala se vor stoca in spatele unui baraj
de pamint/piatra.
  Barajul va avea vreo 120 m inaltime fara nici o izolare. O singura
infiltratie si barajul se va sparge, iar Abrudul si ce-i maijos vor fi
inghitite de apa.

  Fundul viitorului iaz/lac este plin de microfisuri care nu se stie unde si cu
cine comunica. Apusenii sint o zona carstica, plina de ponoare si izbucuri.
Cele doua sint fisuri in sol prin care apa intra si iese. Apele poluate cu
cianuri vor intra prin aceste microfisuri si nu stie unde vor iesi, in stratul
freatic sau in acvifer!

  La dezbaterile publice am pus aceste intrebari, raspunsurile au fost
nesatisfacatoare.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...> wrote:

  > cateva din comentarii:
  >
  > 2222
  > 2011-07-16 02:06:23
  > v-a apucat pe tori patriotismul acum, dar nu cred ca pana sa ajunga rmgc la
rosia montana erau 1000 de vizitatori anuali, care voiau sa vada patrimoniul,
unii nicinu auzisera de aceasta zona

  > talem
  > 2011-07-16 02:13:15
  > interesanta ingrijorare, pana sa apara rmgc de ce nu era fndatia rosia
montana si de ce nu se conserva, de ce nu sapau arheologii acolo, de ce nimeni
nu studia acolo, de ce atat nepasare si acum dintr-o data gata ... suntem
salvatori

Raspunde prin e-mail lui