  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 12:15 PM
  Subject: [protest-ro] Re: izolare pereti

  dICIsor (imbecil, cretin, idiot),

  Ai nimerit-o ca si orbul Braila! Tu esti BOVI, eu sint Jovi! Observi si ca
sint jovial cu ICIsoru matale?
  Ideile anterioara ramine: "Prostul daca nu-i fudul,parca nici nu-i prost
destul!" Iar matale esti fudul pina la loc comanda!

  Evident ca in lipsa de argumente, orice discutie pe subiectele tehnice este
inadecvata pentru dvs.
  Reiau totusi subiectul.

  Aveti incapacitatea absoluta DICI de a nu intelege ce este aceea o izolatie
si cum functioneaza ea. Este socant este ca dl. dICI crede ca izolarea de la
interior spre exterior difera de cea de la exterior spre interior sau altfe
spus "Iarna nu-i ca vara". Aerul este cel mai bun izolant pentru caldura
radiata.
  Cel putin ici, pe pamint.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  > Lasa domnu inginer,
  >
  > Ca matale traiesti din vanzari de calculatoare si softuri, si pana in
mileniul 3 o sa intelegi de unde vine decalajul asta.
  > la fel cu chestia cu programele anti-virus. :)))
  > Altfel:
  > Quod licet Jovi non licet BOVI !
  >
  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

intelege ce este aceea o izolatie si cum functioneaza ea. Ce este socant este
ca dICI crede ca izolarea de la interior spre exterior difera de cea de la
exterior spre interior, altfe spus "Iarna nu-i ca vara". Comentez doar atit:
"Afara ploua"!

  > Aerul este cel mai bun izolant pentru caldura radiata.
> [...]

Raspunde prin e-mail lui