dICIsor (imbecil, cretin,  idiot),   "Prostul daca nu-i fudul, parca
nici nu-i prost  destul!" Iar  matale esti fudul pina la loc comanda!
Ma  bucur ca v-ati adunat cu boc si base. Va asemanati. Aceeasi
stupizenie, aceeasi  ICI! Poate ca femeia aia este o sarlatana care  nu
a facut greva foamei. Sigur  dvs. sinteti un mincinos ordinar, cu acte
in regula si brevet!   Ce nu stiu este cum stati  cu slobozul!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom

> Asta e profesoara mitomana care dadea interviuri la televiziuni si
scria pe net, in timp ce facea greva foamei DE SAPTEZECI DE ZILE ?

------

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom