Bah, arhitecturica, nu te pune cu "frantuzitul" DCCT care a invatat cuvantul lung si greu ICI (aici) , si te face praf!
Dan G
On 7/24/2011 11:16 PM, Arhitectura wrote:

Domnu inginer,
Eu nu ma adun cu nimeni, ca nu sunt de adunatura, ca domnia ta la PSD !!!
Cat de spre sloboz afla ca l-am primit de la Imparatie.
Ceea ce va doresc si dumneavoastra, cat mai curand.
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* dan-calin <mailto:office.sunval...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Sunday, July 24, 2011 11:33 PM
    *Subject:* [protest-ro] Re: Ce a facut bine guvernul Boc?

    d*ICI*sor (imbecil, cretin, idiot),
    "*Prostul daca nu-i fudul, parca nici nu-i prost destul*!" Iar
    matale esti fudul pina la loc comanda!
    Ma bucur ca v-ati adunat cu boc si base. Va asemanati. Aceeasi
    stupizenie, aceeasi *ICI*!
    *Poate* ca femeia aia este o sarlatana care nu a facut greva foamei.
    Sigur dvs. sinteti un mincinos ordinar, cu acte in regula si brevet!
    Ce nu stiu este cum stati cu slobozul!

    Cînd se suie scroafa în pom

    > Asta e profesoara mitomana care dadea interviuri la televiziuni
    si scria pe net, in timp ce facea greva foamei DE SAPTEZECI DE ZILE ?

Raspunde prin e-mail lui