dICIsor (imbecil, cretin, idiot),   "Prostul daca  nu-i fudul, parca
nici nu-i prost destul!" Iar matale  esti fudul pina la loc comanda!
Aveti,  asa cum am scris, un fix. De fapt dvs. aveti idei putine dar
fixe ceea ce este  ... ... ... Ati  facut totusi un pas inainte. V-am
dat urmatorul indemn: "Ca de obicei, tot ce puteti scoate de pe
sforicica care  va leaga urechile intre ele, sint aberatii pe linga
termenul PSD. E bine.  continuati". Ma bucur ca ati continuat, inseamna
ca ati inteles macar ultimul cuvint. Bravo. La mesajul urmator vom vedea
ce  progrese ati mai facut.   Este la  fel de evident ca degeaba v-am
spus ca ati gresit definitia slobozului, dvs. fix  la imparatia
cereasca, adica la basme!   Ar  trebui sa reiau mesajul, dar la ce bun
pentru ICIsorul dvs.? Timp pierdut  degeaba!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e  om.

!--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" <dsc1@...> wrote:

> Domnu inginer,
>
> Domnia vostra asteptati sa va faca PSD ceva.
> Asteptati in continuare, ca in afara de a va face felul, altceva nu o
sa vedeti.
> Eu nu astept nimic, nici de la Baseasca, nici de la Crina si nici de
la ala "micu" din ograda PSD.
> Mie mi-a slobozit mintea Imparatia Cereasca, pe 'neavoastra nu o sa va
slobozeasca nimeni din mizeria in care va scaldati.

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

poate va pica ceva, macar o chiftea.

>   Dvs. o faceti cu dreapta, cu noua dreapta evident, o mai faceti cu
popa, la biserica evident, samd.

>   Cit priveste slobozul, ati gresit definitia. Ma indoiesc ca l-ati
primit de la imparatie, ca nu ati fost in Japonia!
>   Acuma stiu! Ati primit sloboz de la imparatul Radulescu, care are
aceeasi scoala cu dvs.

>   Sigur este ca daca slobozu' l-ati primit si nu este natural, atunci
domnul a dat, domnul a luat!

>   Asteptam (in van) niste argumente despre mitomania profesoarei sau
macar despre ce a facut bine guvernul lui Boc-Basescu atit de drag dvs.
> [...]
continuati.
>   Neamtul Alzheimer permite ca unele amintiri sa va functioneze, chiar
daca cu intermitenta si cu distorsiuni.

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > Domnu inginer,
>   >
>   > Eu nu ma adun cu nimeni, ca nu sunt de adunatura, ca domnia ta la
PSD !!!
>   > Cat de spre sloboz afla ca l-am primit de la Imparatie.
>   > Ceea ce va doresc si dumneavoastra, cat mai curand.
>   >
>   > Cu stima,
>   > Dicu-Sava Cristian
>   > www.dsclex.ro
>   > http://arid.wordpress.com
>   >
>   >
>   >
si scria pe net, in timp ce facea greva foamei DE SAPTEZECI DE ZILE ?
>   > > Ai intrat in Guinness Book of Slobizia ? :))))))
>   > > Cu greva sau cu sarlatania ?
>   > > Acum ce mai face ? Greva intelectuala ?
>   > >
>   > > Stiti cum este chestia asta ?
>   > > Cine se aseamana se aduna !
>   > >
>   > >
>   > > Cu stima,
>   > > Dicu-Sava Cristian
>   > > www.dsclex.ro
>   > > http://arid.wordpress.com
>   > >
>   > >
Anghel.
------------------------------------------------------------------------\
------
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > DC? T
>   > >
>   > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > > Cînd se suie scroafa în pom
>   > > Cine tace nu e om.
>   > >
>   >