dICIsor (imbecil, cretin,  idiot),   "Prostul daca nu-i fudul, parca
nici nu-i prost  destul!" Iar  matale esti fudul pina la loc comanda!
Mai mult decit oricine dvs. faceti parte din multe adunaturi, poate
poate  va pica ceva, macar o chiftea.   Dvs. o faceti cu dreapta, cu
noua dreapta evident, o mai faceti cu popa, la  biserica evident, samd.
Cit priveste slobozul, ati gresit definitia. Ma indoiesc ca l-ati primit
de  la imparatie, ca nu ati fost in Japonia! Acuma stiu! Ati primit
sloboz de la imparatul Radulescu, care are aceeasi  scoala cu dvs.
Sigur este ca daca slobozu' l-ati primit si nu este natural, atunci
domnul  a dat, domnul a luat!   Asteptam (in van) niste argumente despre
mitomania profesoarei sau macar despre ce a  facut bine guvernul lui
Boc-Basescu atit de drag dvs. Ca de obicei, tot ce puteti scoate de pe
sforicica care va leaga urechile intre  ele, sint aberatii pe linga
termenul PSD. E bine. continuati.  Neamtul Alzheimer permite ca unele
amintiri sa va functioneze, chiar daca  cu intermitenta si cu
distorsiuni.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom

> Domnu inginer,
>
> Eu nu ma adun cu nimeni, ca nu sunt de adunatura, ca domnia ta la PSD
!!!
> Cat de spre sloboz afla ca l-am primit de la Imparatie.
> Ceea ce va doresc si dumneavoastra, cat mai curand.
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

scria pe net, in timp ce facea greva foamei DE SAPTEZECI DE ZILE ?
>   > Ai intrat in Guinness Book of Slobizia ? :))))))
>   > Cu greva sau cu sarlatania ?
>   > Acum ce mai face ? Greva intelectuala ?
>   >
>   > Stiti cum este chestia asta ?
>   > Cine se aseamana se aduna !
>   >