  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, December 17, 2011 9:40 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Vrăjitoarele nu și-au asumat calități fictive, ele
chiar fiind vrăjitoare

  Pai, in Romania functioneaza "jurisprudenta"? ca eu stiam ca... nu prea... ;)

  Codruta

    From: Arhitectura

    Dragule,

    INTREGUL cod penal e la mine pe site.
    Se coroboreaza cu Codul de Procedura Penala si alte norme in materie, fara
a se uita de Jurisprudenta.
    Mai multe de la un penalist, ca eu sunt doar un ahhitect si ti-am raspuns
EXACT la ce m-ai intrebat . :)))