Nu este chiar asa de "de crucit"
Intrebarile sunt foarte justificate intr-o societate "normala" ! (Hahaha! Nu este cazul in Romania!)
Cum au fost otravite? De unde a fost sursa otravii?
Presupunand ca cineva a lasat otrava acoo, trebuia sa ingradeasca zona asa ca nu ar fi avut caprioarele access.
Deci "A cui este vina?" probabil este justificata intrebare.
A doua intrebare este si ea justificata. In general pentru deteriorarea mediului natural se cam plateste din greu!
In general, asociatiile de mediu reprezinta "partea pagubita"
Hahaha! Am uitat din nou! Ma gandeam la o societate normala!)
Dan G